hier ook slechte ervaring! positief met drie andere ( ratiopharm en cb) negatief met predictor....dus geen vertrouwen in! alvast gefeliciteerd!!!
Jij ook gefeliciteerd!!! Als ik echt zwanger ben ben ik net 1 dagje korter dan jij! Spannend!! Is dit je eerste kindje dan? Heb jouw temperatuur nu ook hoger, of geen ervaring mee?
hier het eerste kindje ja...dus allemaal heel erg nieuw vandaag nog een testje op het werk gedaan. werk als doktersassitente, dus voorraad genoeg maar was alweer donkerder! doe niet tempen, slaap altijd heel slecht dus wsas voor mij geen goede optie jij nog getest??
Nog niet weer getest, doen het denk ik morgenochtend! Of als ik niet zolang meet kan wachten vanmiddag weer... Spannend eerste kindje! Geniet ervan en laat alles maar op je af komen!
Hey meiden, Nog niet getest( goed he!) en ook nog niet ongi!!! @ marnat, jij kan morgen testen!!! Nog niet in de verleiding om eerder te testen?
Nee ik ga niet testen morgen ik wacht rustig af. Mijn lijf houd de spanning er ook in hier ook nog geen ongi!!
Dames.....toch weer getest! En nu wel een hele duidelijke streep hoor! Wij mogen nu toch echt wel blij zijn!! @ Marnat, meid ik hoop het zo voor je!!! Is toch dubbel voor je zo'n forum of niet..... Jij gaat morgen toch wel testen???
@ rianne, gefeliciteerd!!! haha kon je je toch niet inhouden heb hier vandaag op het werk ook nog maar eens in de la met zw testen gegrepen @ marmat, nog geen ongi? spannnend, hoop zo voor je dat die uitblijft, hou je ons op de hoogte??
Nijma@ Dankje meis ik ga nergens van uit!! Riane@ Waar is de foto? ik wil graag turen hi hi. gefeliciteerd.
Dankjewel Nijma! Bijna tegelijk uitgerekend!! Ik kon me opzich wel inhouden, maar mijn vriend heeft nachtdienst en hij had zoiets test nu maar even, anders weet ik het pas morgenmiddag! Begin het nu echt te geloven! Ik hoop voor je Marnat dat jij je banner ook mag veranderen....!!
ga je ook een digi doen? ik heb nog een digi in de kast liggen, die wil ik maandag doen. kijken of die 1-2 weken nu veranderd is marmat voel je wel altijd de ongi aankomen als die komt of niet?
Nijma@ Vaak wel ja maar nu niet , alleen vanmorgen ging ik me wassen en deed onderbroek in de was en mijn urine stonk pff. [sorry ] nog nooit gehad. Het stome is dat bij mij elke ronde anders is en de ene keer optijd en de andere keer laat. Na mijn mk 33 dagen en laatste keer als ik het goed heb 26 dagen. Nooit on regematig gehad een nu!!
marmat lijkt me wel frustrerend als je niet zo op je lichaam en cyclus kan vertrouwen..... ik hoop dat dat geurtje je iets goed brengt kus nijma
Helaas dit nu pressies de reden waarom wij geen testen in huis hebben. en ook niet eerder testen. Nu weer stipt op tijd 29 daggen.