Banden/bekkenpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mom86, 21 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Hallo meiden,

    Ondanks dat ik in m'n 1e en 2e zwangerschap een bekkenpijn patiënt ben geweest (in de 2de heel erg, 13 weken volledig ziektewet en een 3e zwangerschap werd niet geadviseerd), vraag ik me toch af of er iemand nog advies/tips voor me heeft..

    Inmiddels beginnen de klachten weer te komen, helaas.... Bij de 3e zwangerschap alleen in de laatste 3 weken last gehad van m'n bekken, dus hoopte eigenlijk dat het nu ook weg zou blijven...:( Bij lang zitten en staan weer last van mn bil, tintelend gevoel naar m'n been. Ik houd al rekening dat ik genoeg beweeg en rust probeer te nemen. Ik slaap al met een kussen tussen m'n benen. Ik draai op m'n zij voordat ik het bed uitstap zeg maar. Huishoudelijke klusjes verspreiden over de week of uitbesteden aan manlief. Niet te zwaar tillen.
    Maar dit keer heb ik ook heel erg last van bandenpijn. Dit overheerst zelfs.
    Afgelopen week m'n urine laten checken om blaasontsteking uit te sluiten. Een ondersteunende buikband helpt niet echt.
    En verder weet ik hier vrij weinig tegen te doen. Ja rusten, maar gaat een beetje moeilijk met werken en 3 kleine kids., die ook nog eens optijd op school moeten zijn en de school helaas niet meer op 2 minuten lopen afstand zit maar zeker 15 minuten lopen..

    Wie o wie heeft dé tip?
     
  2. Mss86

    Mss86 Fanatiek lid

    24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Ik denk dat je het meeste al doet.
    Misschien een keer een afspraak maken met een bekkenbodem fysiotherapeut?
     
  3. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Ja dat gaf de verloskundige ook aan. Helaas heb ik weinig gehad aan ze bij de vorige zwangerschappen, maar wie weet helpt het nu wel.
    Toch maar eens doen dan!
     

Deel Deze Pagina