Hallo allemaal! Ik heb begin vorige week via www.nature4babies.info een tricotti besteld...alleen heb ik nu t gevoel dat ik mn geld kwijt ben. Ik heb namelijk geen bevestiging ontvangen en de bestelling is ook nog steeds niet binnen. het geld is wel overgemaakt. Er staat ook geen telefoonnummer om ze te bereiken, alleen een wanadoo mailadres (wanadoo bestaat toch niet meer? ) waar ik al een paar keer naar heb gemaild maar geen reactie. Langzaamaan begin ik t gevoel te krijgen dat ik ben opgelicht. Ik ga over een week op vakantie vandaar dat ik die tricotti bestelde, handig voor de vliegreis dacht ik zo... Heeft iemand ervaring met deze webshop? Wat kan ik nog doen om dit op te lossen, Tips?
heb ff voor je gekeken, er staat wél een adres (onderaan de bestelpagina) en zelfs foto's van hun pand en routebeschrijving bij "contact". Denk niet dat het een oplichtersbende is haha, maar heb er geen ervaring mee. Geen veilig-winkelen-keurmerk te vinden op hun site. (let ik altijd zelf wel op) Hoop dat je m nog binnenkrijgt deze week, fijne vakantie! (mss zijn die lui zelf wel op vakantie)
Dank je Die zag ik idd ook, heb helemaal niet aan gedacht om een brief te sturen...dat ga ik morgen gelijk doen. langs gaan wordt een dure grap Ik heb bij ze besteld omdat ze die draagdoeken in de aanbieding hebben, achteraf gezien had ik gewoon bij een betrouwbare site de volle pond moeten betalen idd..dan had ik in ieder geval die zekerheid...
als er een kvk nummer opstaat op de site, zijn ze vaak wel oké. En een weekje is nog niets, ik weet neit wat in hun voorwaarden staat? Sommige winkels leveren binnen 8 dg bijvoorbeeld. geen bevestiging is niet netjes idd. Heb je je spambox ook al gecheckt, soms belanden zulke mailtjes bij de spam
Hun andere e-mailadres (van Zesde Zin) is m.loomans1@chello.nl (Je zou dus evt. als je echt wilt bellen even het telefoonboek kunnen pakken en kunnen kijken op die naam en dat adres.....) Overigens maakt het niet uit of een provider nog bestaat hoor, ik heb ook nog steeds een zonnet adres terwijl dat al jaren is overgenomen door Tele2. Je mag dan gewoon je oude adres houden.
precies, en zo'n keurmerk kost de wereld aan geld, dat kan niet elk bedrijfje betalen. Zeker internetbedrijfjes niet omdat die vaak kleiner zijn.Zo'n keurmerk zegt ook geen donder
Ga naar http://www.nic.info en vul daar de domeinnaam in nature4babies.info en dan krijg gegevens waar de eigennaar van de site woont en een emailadres en telefoonnummer. Dan kan je ze bellen waar je bestelling blijft.
Dank jullie wel dames, ik heb ze kunnen bereiken... er ging wat mis met de bataling van mijn kant dus er is geen sprake van oplichting