Ik wil graag een flessenwarmer aanschaffen en zit nu te twijfelen welke. Graag zou ik jullie ervaringen willen horen. En weet er iemand of de breastflow fles in deze verwarmers passen?
Mijn ervaring met de prenatal flessenwarmer is dat het lang duurt voordat de fles en inhoud ook warm zijn. Voordeel van deze warmer is dat je de temp in kunt stellen. Bij mijn schoonouders staat een chico? (weet even het merk niet), de fles is sneller warm maar moet er op gevoel uitgehaald worden, anders wordt de moedermelk te heet.
Geen ervaring met de breastflow fles, maar de avant flessenwarmer (de digitale, lees dure, versie) is wel fijn. Je zet de fles erin, kiest hoeveelheid en het gaat vanzelf. De avant flessen zijn erg breed, dus ik verwacht dat de meeste flessen er wel in kunnen. Voor hoge flessen kan er een gat in de deksel open. Ik heb de eerste maanden ft gekolft en dan was dat ding vooral in de nacht een uitkomst!
Ik vind een flessenwarmer niet zo nodig de enkele fles die hij krijgt gaat gewoon 30sec in de magnetron en dan even schudden en het is precies goed.
Ik heb de avent iq gister gekocht en savonds meteen uitgeprobeerd. Ik vind hem idd heel handig en is ook makkelijk voor de oppas straks! En de breastflow fles past er ook in. In de magnetron gaan er toch bepaalde voedingstoffen verloren?
Hier ervaring met beide warmers. De avent bij de eerste geleend en bij de 2e prenatal gekocht omdat lenen niet ging. De 2e beviel beter, juist omdat het niet te heet werd, duurde wel langer maar dat was meestal geen probleem.