Ervaringen Pretecho Dr. Papa - Amsterdam!?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tuttebell, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Bedankt voor het delen van je ervaring! Dat klinkt nog eens positief!! Fijn dat het zo duidelijk te zien was en er totaal geen twijfel was! Nog van harte gefeliciteerd en zo te lezen is deze man dus echt een aanrader?!

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik ben er vandaag weer geweest, dit keer met 14+5, en duidelijk een jongetjes te zien. (zou me tenminste heel erg verbazen als dit toch een meisje blijkt te zijn). Verder ook alles na gekeken en alles tot nu toe gelukkig helemaal goed. Helemaal blij :D

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wij zijn vandaag geweest en ik vond het een super ervaring! Ik zou het iedereen aanraden. Het was een enorm uitgebreide echo en zoals eerder al gezegd kijkt hij werkelijk alles na voor je. Waterhoofd, klompvoetjes, de bloeddoorvoer van het hart en de aorta, de ruggengraat, hersenvocht.. echt alles!

Hier een voorbeeld van de echo waarbij we het bloed door het hartje konden zien gaan. Ook wij gaan zeker terug voor de 3D echo!

Oh enne, het wordt een meisje :D

4. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste zwangerschap ben ik met 18 weken geweest. Hij zag binnen 2 seconde dat wij een zoontje kregen en daarna heeft hij heel uitgebreid alles over ons kindje verteld en laten zien.

Gisteren zijn wij geweest om te kijken of ons tweede kindje een meisje of jongetje is. Wij krijgen een dochter! En ik vond het weer net zo'n unieke en speciale ervaring als de eerste keer dat wij er waren.

Zoals iemand anders al zegt, hij geeft je echt het gevoel dat jou kindje (en echo) uniek is, en ook al is hij heel populair, ik krijg totaal niet het gevoel dat het lopende band werk is als ik daar lig. Dus ik kan je ook echt aanraden daar een echo te laten maken!

5. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Mijn zus is er geweest en hij is echt heel leuk! Hij zag ook goed dat het een meisje werd. Maar hij is idd wel duur.

Ik ben zo blij dat mijn echo meneer alles gratis doet :D
    Hij doet sowieso ook de termijnecho's, maar mocht tot nu toe al een keer extra terugkomen met 12 weken (met 8 weken had ik de eerste termijnecho) en nu mag ik 1 mei terugkomen voor een geslachtsbepaling :) Ook gratis en hij doet ook 4d ertussen door. Zo leuk! :D
    Krijg ook allemaal dvd's mee en vet veel foto's.

Deel Deze Pagina