Echo 12 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door tascha, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hoi dames,

Ik heb even een vraagje. Ik heb met 6 weken en 8 weken zwangerschap al een echo gehad. Dit omdat ik voor endometriose bij de gyn liep en hij zeker wilde weten dat het goed zat, voordat ie mij onder controle liet bij de vk. Maar nu krijg ik met 12 weken geen termijn echo meer. Ik ben alleen de afgelopen week heel ziek geweest en om de een of andere reden wil ik heel graag weten of alles goed is. Zou ik bij een echo bureau een pret echo kunnen laten maken, gewoon 2D om te kijken of alles goed gaat, of zou dat niet veel nut hebben. Ik moet volgende week naar de vk, maar bij mijn zoontje konden ze ook pas laat het hartje horen. Dus ik ben bang dat ze dat nu nog niet kunnen vinden. Wat denken jullie?

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb al gezien, dat hier al een topic over was sorry, had weer niet goed gelezen ;)

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik ben vanmiddag geweest voor een 12 weken echo bij baby's world. Was echt een prachtig gezicht. Ben erg blij dat ik ben geweest. Ze konden het hartje zien en laten horen. Ook konden ze zien dat het maagje gevuld was en dat ook de blaas volzat. Ook de 2 hersen helften hebben we gezien. Oftewel, gewoon heel gaaf. Was me het geld zeker waard.

4. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
  5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    tascha ik vind het wel vreemd dat je geen 12 weken echo krijgt die krijg je normaal altijd ook al heb je al meerdere echo's gehad. ik heb nu een ehco met 6 weken gehad en krijg er 1 met 10 weken en met 12 weken en als ik wilde mocht ik ook nog een echo met 8 weken.

xxx joyce succes gelukkig dat allesgoed is.

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ja vreemd vind ik het ook. Was bij mijn eerste ook zo hoor. Ze hebben het termijn bepaald en dat is wat ze doen met de 12 weken echo. Normaal krijg je met 12 weken ook pas je eerste echo.
    Ach, ik heb het nu zelf betaald en dat geld was me de geruststelling wel waard.

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb een foto van de echo in mijn album gezet.

8. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hallo Dames!
    Ik heb met 6 weken en met 9 weken een echo gehad.. Krijg nu ook geen termijn echo meer. Mijn vraag is dan ook wanneer zouden jullie weer een echo laten maken? Ik kan namelijk niet wachten, zou het liefst morgen alweer bellen voor een afspraak :rolleyes:.
    Ik heb over 2 weken een afspraak bij de vlk ben dan 12 weken, en ze zei dat ze het hartje kon laten horen vanaf 13 weken!
    Met hoeveel weken zouden jullie een pretecho laten maken? en wat zijn de kosten? en 2d of 3d? ik heb namelijk geen idee!

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb met 12 weken een 2d echo laten maken, omdat ik erg onzeker was., Ben vandaag bij de vk geweest, met 13 weken en heb inderdaad het hartje gehoord. Ik ga met 24 weken een 3d pret echo laten maken. Je kunt in mijn album kijken hoe een echo met 12 weken eruit ziet. Wil je een controle echo kun je met ongeveer 12 weken een termijn echo laten maken en anders inderdaad tussen de 22 en 26 weken een 3d echo.

Deel Deze Pagina