Wij zijn dus eindelijk zwanger. Alles gaat prima, soms voel ik mij enorm zwanger en meestal niet. Maar goed.. Op medisch advies van mijn chirurg moet ik mij voorlopig laten opvolgen door de gyn. Dit omdat ik een maagverkleinin.g heb gehad zo'n 2,5 jr terug. As maandag kon ik al terecht bij de gyn maar ik weet totaal niet wat ik kan verwachten van zo'n eerste bezoek. Wie kan mij iets meer hierover vertellen?
Van de echo zou ik niet al te veel verwachten. Ze kunnen met deze termijn wel zeggen of de zwangerschap zich in de BM bevind, en wellicht een vruchtzakje met "iets" erin zien. Maar alleen een vruchtzakje zou ook kunnen. 5+4 is gewoon nog heel erg vroeg! Verder zal wss je bloeddruk gemeten worden, miss bloed geprikt, en zullen ze een hele waslijst aan vragen op je afvuren Verder kan ik je niet helpen, maar wel, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Ik heb ook een GBP maar gewoon bij de VK. Gelopen. Als je verder geen medische problemen hebt is dat ook geen belemmering om naar de VK te gaan. Zou zelf niet zonder aanleiding bij een gyn. willen lopen. Het is zo onpersoonlijk en 'medisch'. Je zou een intake kunnen doen en de situatie uitleggen en aanhoren wat ze ervan zeggen.
Ik zou inderdaad nog niks verwachten van een echo. Er zal denk ik worden gekeken naar hoever je ongeveer bent, als je echt zo vroeg bent, dan zal er waarschijnlijk een vruchtzakje zitten, maar je zal nog geen kleine zien denk ik. Dat komt dan met een paar weekjes.
Ik heb een echo gehad bij 5+2 weken. Was idd verdikt baarmoederslijmvlies te zien en een vruchtzakje met daarin een puntje van een mm lang. Niet echt heeeeeeeeel veel te zien dus; ze kunnen wel bevestigen of je idd zwanger bent of niet.
Ik mag naar de vk! De gyn was wel heel aardig. Heb inwendig een echo gehad en het zag er goed uit. Voor nu ben ik zelfs 2 dgn. Ooruit gezet. Idd geen hartje maar daar hd ik ook niet op gerekend. Ik ben allang blij dat alles op de juiste plek zit. Had wel daarna wat bruin verlies en heb zo nu en dan nog wat lichte krampen.... Ach het zal er el bij horen denk ik dan maar