Vandaag 6-3 uitgerekend. Wie ook?

Discussion in 'De bevalling' started by Monique79, Mar 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Vandaag uitgerekend van ons derde kindje, maar nog geen teken dat het vandaag gaat gebeuren. Toch geen carnavals kindje? Dan toch maar de optocht kijken straks.

2. sill

sill Bekend lid

Jul 28, 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Hee meis!

Ik ben vandaag niet uitgerekend, 12-3 pas..
    Ook nog geen enkele tekenen, maar ben ook nog niet uitgerekend ;)

Misschien als je de carnavals optocht aan het bekijken bent, denk je kleintje wel ' Hé, wat is dat? Dat wil ik zien!' En dan begint het misschien wel :D Haha, wat een fantasie!

Veel plezier en succes!

Liefs,
    Sill

3. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Dank je! Jij ook alvast succes!

4. sill

sill Bekend lid

Jul 28, 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Dankje :D:D

5. heidiane

heidiane Fanatiek lid

Jul 5, 2010
    1,724
    1,647
    113
    gisteren 5-3 uitgerekend, ben nog wel een dagje weg geweest. 3 kwartier verderop. Om nu hele dagen thuis te zitten, nou nee. Maar wel spannend. En hoop niet al te lang te moeten wachten, dinsdag asl het kan mag ik gestript worden..

6. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Ik heb woensdag een afspraak bij de verloskundige. Wordt dan ook misschien gestript. Rug en been klachten nemen toch wel erg toe dus hoop dat ze strippen. Maarja het is geen garantie dat de bevalling dan ook begint.

7. heidiane

heidiane Fanatiek lid

Jul 5, 2010
    1,724
    1,647
    113
    leuk net een dag na mij, zal dinsdag effe vertellen hoe het is. Het moet dan binnen 24 gebeuren anders heeft het strippen niet geholpen. Dus mocht ik dinsdag idd aanslaan zet ik het hier ook effe neer. Verwacht het bijna niet, kan me nauwelijks voorstellen dat ik nu toch echt voor een bevalling sta. Heel onwerkelijk, heb er wel zin in, al weet ik dat het pijn gaat doen en op het moment zelf niet altijd leuk is, maar ben ook misselijk geweest dat ik zelf niet kon stoppen met overgeven, weet niet wat ik liever heb, denk toch bevallen... vorige bevalling was super!! vandaar dat ik nogal positief ben. Wie weet moniqiue, bevallen we een dag na elkaar...:)

8. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Wie weet, hoor wel hoe het was. Zal ook wat laten weten. Alvast succes. Groetjes.

9. heidiane

heidiane Fanatiek lid

Jul 5, 2010
    1,724
    1,647
    113
    Hallo,
    Vanmorgen voor dat ik naar verloskundige ging al krampen van halve minuut om de 5 á 6 minuten.
    Verloskundige heeft niet gestript omdat het druk was met bevallingen. Vanavond tussen 7 en 8 uur komt de dienstdoende verloskundige strippen. Wel gevraagd of ze wilde kijken of ik geen ontsluiting had. Stel dat ik al 4 cm heb kan het snel gaan en ben bang dat ik te laat bel. Had 1 cm. Heb dus nog een paar uurtjes de tijd. Het zou natuurlijk nog over kunnen gaan, en even voelde ik niets, was te druk denk ik. Nu alles rustiger aan, en komen ze wel om de 5 minuten á 8 minuten...
    Hopelijk zet het door. Ze duren nog geen minuut dus is nog vroeg stadium..

Nu maar hopen dat het niet weg zakt!!
    Dus helaas voor jou monique geen direct ervaring van strippen als er nog niets geen activiteit is. Hopelijk laat jou kind ook niet lang op zich wachten...

10. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Hoi ben benieuwd hoe het nu met je is. Hoop voor je dat het doorzet. Ik mag morgen op controle. Ben benieuwd of ze gaan strippen. Bij mij tot nu nog alles rustig. Succes.

11. heidiane

heidiane Fanatiek lid

Jul 5, 2010
    1,724
    1,647
    113
    diezelfde avond is onze zoon om 10 voor 6 geboren, het zette gelukkig door en zonder strippen.
    liep nog rond, verloskundige kwam kijken liggen, vliezen breken kwartier afzien, en onze zoon was er. Heb door de snelle geboorte wel ruim half uur na liggen schacken...
    En bij jou? groetjes hoor,

12. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Hoi als eerste van harte gefeliciteerd met je zoon. Ik ben gister gestript, had 2 cm ontsluiting oprekbaar tot drie cm. Gister mogelijk de slijmprop verloren en vandaag regelmatig rug pijn/ weeën. Maar wil nog niet echt door zetten. Ga morgen op controle bij de gyn voor een ctg. Dan hoor ik wat hij vindt. Als hij nog steeds groen ligt geeft voor een thuis bevalling( qua groote van de baby), dan wordt ik zaterdag weer gestript door de verloskundige mocht er nog geen baby zijn. Dus nog steeds aan het wachten.

13. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Nou vanacht is onze dochter jolien de wereld in gelanceerd. Na woensdag gestript te zijn wel wat rugweeen gehad en gister overdag ook wat. Vancht om 4 uur braken de vliezen en om 5.21 uur is ze geboren. Dus super snel.

14. heidiane

heidiane Fanatiek lid

Jul 5, 2010
    1,724
    1,647
    113
    Ha Monique,

Van Harte gefeliciteerd en super dat het ineens doorzette zeg! En nog lekker thuis bevallen. Fijn, mooie naam en leuk hoor een meisje.
    Ik was nog niet bij je laatste bericht en dacht oei, dat kan nog lang duren. Maar gelukkig.

Geniet van je kraamtijd, groetjes hé?

Share This Page