Hee Dames! Sinds dinsdagochtend 05:00 rommelde het al een beetje. Lichte weeën. Wanneer ik 's middags even ging slapen, was het over. Gisteravond rond middernacht begon het weer te rommelen, dit keer vele malen heftiger! Regelmatig en met pijn golven. 's ochtends toch maar de verloskundige gebeld. Bleken voor-weeën te zijn, maar het mannetje was wel ingedaald! Helaas niet het echte werk. Hoewel ik al 24 uur in totaal verging van de pijn. Het was nét aan op te vangen. Mijn klachten waren dat tijdens de 'weeen' ik ook een vreselijk brandend gevoel had. Toch maar even laten checken op blaasontsteking. Dit bleek ik te hebben. Bah! Even antibiotica gehaald en ging nog even voor een uurtje slaap, na een paracetamol op advies van de vk. Vriendlief komt binnen, terwijl ik een flinke wee kreeg. En toen 'knap' vliezen gebroken! Ik ben helemaal happy! Let the little boy come! Liefs, Sill
Ooooooh geweldig! Nou veel succes meid, ga er voor en hoop snel te lezen dat je je prachtige beeb in je armen hebt
Dankjee Dat inwendig onderzoek heeft dus gewoon het laatste zetje gegeven. Vind het erg spannend. Het is zo écht!
Wauw spannend zeg. De weeën zetten wel door nu je vliezen zijn gebroken?? Laat de pc maar aan...is een hele goede afleiding tijdens een bevalling.
Ik deed precies hetzelfde toen mijn vliezen braken...schrok me rot want had daarvoor nergenssss last van! Ik zat toen ook nog uitgebreid een blog te schrijven op een andere babysite, hahahahaha. Een paar uur later zat ik alweer een nieuwe blog te schrijven dat ik bevallen was. Bij mij duurde de bevalling in totaal 5 uur. Succes meid!!!!