Ervaringen Primolut

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anneke82, 19 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en deze heeft mij Primolut voorgeschreven omdat mijn "cyclussen" zo ontzettend lang zijn.. Deze pillen "resetten" mn eierstokken in de hoop dat mn cyclus weer regelmatig gaat worden..

Nu is mijn vraag wat zijn jullie ervaringen met dit medicijn? Heeft het jullie geholpen om de normale cyclusduur op gang te brengen?

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Gebruik de zoekfunctie eens of kijk bij het topic vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar vind je veel meiden die primolut hebben gebruikt.

Ik hoop dat het zijn werk gaat doen bij je.

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb primolut gehad, maar dat resetten klopt niet echt hoor... die pillen zorgen ervoor dat je baarmoeder opbouwt en dan weer afbreekt (menstr) hij doet het ff een keertje voor, dus ze hopen met die pillen je eileiders te foppen en dat het wel aanslaat. maar ik heb er nix aan gehad. bij mij lag het probleem ergens anders

4. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    We zien het ook wel.. Zal allemasal wel goed komen vroeg of laat.. Ze wilden me nog niet doorversturen naar de gyneacoloog omdat ik jong ben en omdat ik nog geen jaar bezig ben... Dus dan maar dit proberen en hopen dat het aanslaat.. :(

5. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik vond het vrij onoverzichtelijk, vandaar een nieuw onderwerp... ;)

Deel Deze Pagina