ik heb even een vraagje vanacht om 2 uur moet ik plassen dus heb ik een test gedaan ben namelijk nu 42 dagen over tijd het was een digitale het vesnster zij niet zwanger maar toe ik hem er uit haalde heb ik het idee of ik toch een heel dun licht streepje zie wie ziet die nu ook of ga ik nu dingen zien die er niet zijn ? het is de middelste van de 3 die ander 2 zijn van mn eerste zwangerschap . mijn foto staat in het foto boek ga voor de zekerheid dalijk nog even naar de kruitvat of heeft iemand ervaring met de testen van de hema[/url]
tja meid hij gaf niet zwanger aan waarom haal je de test dan uit elkaar? dat is zoeken naar een streepje tegen beter weten in... doe waarvan je denkt dat het goed is maar gooi er iig inderdaad nog een test tegenaan en hopelijk zal die duidelijk positief zijn meid.... succes enne niet slopen he
denk dat je deze even moet laten sluiten door een mod, of die andere, want je hebt nu 2 dezelfde topics geopend meid...wordt anders zo'n warboel.. succes
hoi hoi, ik was 2 weken overtijd en bleef negatieve testen houden totdat de huisarts zei dat ik toch echt een keer met ochtendurine moest gaan doen (dacht dat dat niet meer hoefde met de testen van nu) maar na 3 weken overtijd getest met ochtendurine.... positief! Groetjes
ik heb namelijk nacht urine gebruikt maar zal morgen idd ochtend urine gebruiken hopelijk maakt het verschil
Heel vage test, heet je foto. Ik vind het ook een heel vage foto. Ik zie ook geen tweede streep. En op de bijsluiter van de digitale staat dat je alleen maar naar de tekst in het scherm moet kijken, en niet naar eventuele streepjes, omdat die niks zeggen. Da's nou het voordeel aan een digitale.... de test schrijft de uitslag. Wil je echt zoeken naar streepjes, ja, dan zul je er eentje van inderdaad de Kruidvat of de HEMA of zo moeten halen. Succes met je volgende test. Als het gebruikelijk is dat je 's nachts gaat plassen, dan is de ochtend iets geconcentreerder. Maar als je er 's nachts nooit uithoeft, dan niet.
Om de strip weg te gooien. Zit een soort eject-knop op. Je krijgt drie teststrips erbij, dus de houder is nog bruikbaar. En als je hem er uit haalt, ja, dan zie je wel of geen streepjes. Vandaar dat de gebruiksaanwijzing aangeeft niet naar de streepjes te kijken. Die komen er altijd wel.
heb weer een test gedaan en weer niets snap er niets van ben toch al 43 dagen over tijd in mei was er niets en in 1 jui weer niet
Vervelend die onzekerheid zeg. Waarom ga je dan niet even naar de dokter. Als je uitlegt dat je al 42 dagen overtijd bent kan je dokter wel voor je kijken/voelen of je toch zwanger bent of dat er misschien iets anders is. Ik zou die onzekerheid in ieder geval niet aankunnen. Heel veel sterkte en succes.
Op de handleiding van die test staat heel duidelijk dat je niet naar de streepjes mag kijken meid! Zou ook ff naar de dok gaan voor meer zekerheid
ben naar de gynacoloog geweest wat een vreselijke man het enigste wat hij deed is een foto van mijn hypofyse maken ivm met hormonen en toen ik hem vertelde dat ik vanaf mn geboorte al last had van mijn schildklier maar normaal altijd regelmatig menstruatie had kreeg ik een grote mond dat ik had moeten weten dat als je schildklier niet goed werkt dat je dan onregelmatig bent maar ik kom daar nu juist voor om van mijn onregelmatigheid af te komen nu moet ik terug komen 25 juli
ik heb vanochtend met de digitale getest... je mag in principe niet naar de strepen kijken... maar toen ik hem eruit haalde waren er 2 dikke duidelijke strepen zichtbaar... Dus denk dat dat lichte dan ook niet zo heel veel te betekenen heeft! in ieder geval heel veel succes... wie weet maak je gewoon te weinig hcg aan!