CD12 3 follikels van 11mm..

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Luuntje2, Mar 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luuntje2

Luuntje2 Niet meer actief

Heeft iemand hier ervaring met het volgende..

Ik heb vandaag fm2 gehad van ronde 4 ovulatie-inductie. Er zaten 3 kleine follikels van 11mm. De vorige rondes had ik steeds maar 1 dominante maar die was op dag 12 dan ook wel al 13-15mm. Nu dus 3 van 11mm. Ik moet op 2e paasdag terugkomen omdat als ze alle 3 gaan groeien ik een negatief advies om te vrijen ga krijgen dan (vanwege de kans op een meerling). Ik denk zelf dat er uiteindelijk maar 1 door zal groeien hoor, maar misschien zijn hier meiden die dit ook hebben gehad en waarbij ze wel alle 3 doorgroeiden. En wellicht ook écht een meerling hebben gehad?

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Er is zeker een kans dat ze alle 3 door gaan groeien en de kans op een meerling is dan natuurlijk ook aanwezig.

Maar het kan ook nog zo zijn dat er 1 of 2 afvallen, maar bij mij meestal niet.

Hier met 3 wel altijd een poging gewaagd! Helaas nooit raak :(

Als je al eerder zwanger bent geweest en het zaad is goed dan zou ik zelf niet het risico nemen.

Hopelijk is er op tweede paasdag gewoon maar 1!

3. Blossom82

Blossom82 Actief lid

Jul 8, 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Mij is verteld dat vanaf ze vanaf 12mm bijna altijd doorgroeien. Dus nu ze nog 11mm kan er nog 1 of 2 afvallen.
    Ze kunnen ook net zo goed alledrie doorgroeien je kunt er echt nog niets van zeggen en je zal het moeten af wachten....... Als je geen meerling wil zal ik ook niet gaan klussen.

Het klopt wel dat als er meerdere zijn dat ze iets langzamer groeien dat had ik ook altijd.

4. Luuntje2

Luuntje2 Niet meer actief

Dat vroeg ik me idd af Blossom82, of het aantal follikels invloed heeft op de groeisnelheid. Ben benieuwd wat er maandag te zien is. Mijn man twijfelde lang over een 3e. Hij zegt altijd, zul je net zien dat we een tweeling krijgen.. :) Ik zou het zelf stiekem wel leuk vinden maar ik ben al blij als het überhaupt lukt natuurlijk! Nu eerst maar even afwachten of we het eventuele risico gaan nemen

Share This Page