Ik zag net een topic over slaapzakjes en realiseer me dat ik ook nog een winterslaapzakje voor mn dochter moet kopen. Helaas is haar kamertje in de winter vrij koud en is ze met geen mogelijkheid onder een deken te krijgen (te wurmt zich altijd in no-time naar de bovenkant van haar bedje), dus ik wil een hele warme slaapzak kopen. Vorige winter was dit nog geen issue, want toen lag ze nog lekker warm ingebakerd en konden we haar gewoon onder een deken leggen. Weet iemand welke winkel (mag ook online) hele warme slaapzakken heeft? Dus echt van die lekker gewatteerde dikke en dan met mouwtjes .
De Combisleeper is warm, maar de Puckabag is nog warmer. In ons huis was hij zelfs het grootste deel van de tijd té warm, maar het is hier erg goed geïsoleerd.
Ik heb zo'n hele dikke met lange mouwen gewatteerde liggen. Ik denk dat ik die toen bij de wibra gehaald heb.
Ik vond die bij de prenatal altijd heel warm voor ons meisje. Maaarrrr dat was 3 jaar terug weet niet of ze die nog hebben.
Die van de Hema met mouwen vind ik fijn. Sluiten ook goed aan. Heb ze bij de Wibra gezien deze week maar weet niet of die mouwen hadden. Zo ja, haal ik bij de Wibra want die zijn idd prima en kosten de helft. 19,95 en 8,99 dacht ik.
Puckabag! Wel duur, maar zo geweldig. Lekker knus, warm en ze kunnen er heel lang mee doen. Echt favo hier!
Hier bevalt die van de Hema met mouwen ook goed. Vorige winter had Mara er één en ik heb een paar weken terug er eentje gehaald voor de aankomende winter.
Ah bedankt voor jullie reacties! hier kan ik wel wat mee. Alleen even één vraagje voor degene die de combisleeper of puckabag hebben, hebben jullie er één of twee gekocht? Ze zijn nl best duur vind ik. Ik had wel twee zomerslaapzakjes (gewoon van de hema) en de tweede hebben we ook wel een aantal keer nodig gehad na doorlekkende luiers. Hoe doen jullie het dan als jullie kindjes doorlekken (en als je geen droger hebt zoals wij)? Of überhaupt als je hem wilt wassen?
De Hema heeft zelfs 2 soorten: dikke gewatteerde winterslaapzakken (verschillende motieven) en superdikke gewatteerde slaapzakken (buitenkant van flanel en een ruitenpatroon).
Inderdaad de combisleeper van Little Company. Ik heb er wel 2 gekocht (of 4 eigenlijk want ik heb een tweeling) ivm het wassen en ongelukjes bij ziek zijn etc. Heb er tot nu toe absoluut nog geen spijt van gehad!! Het is wel een behoorlijke uitgave, maar ze zijn wel vaak met korting te bestellen bij Prenatal of Babydump. Ik ben er reuze blij mee in ieder geval.