Binnenkort zijn mijn schoonouders 40 jaar getrouwd, Nu zitten we te bedenken wat we ze kunnen geven (geld, cadeau hoeveel geld evt) Iemand tips? Ze krijgen namens de kleinkinderen een foto van ze samen. Iemand misschien ook een idee wat ik ze kan geven namens onze dochter (9maanden) haar neefjes en nichtjes kunnen een knutselwerkjes maken zij nog niet.. Alvast bedankt
Je dochter kan evt ook iets knutselen. Iets met hand of voetafdruk. Volgens mij vinden opa's en oma's dat altijd leuk, hier in ieder geval wel. Verder geen kadotips, sorry.
Herinneringen zijn de beste cadeau's, vind ik. Ik zou iets leuks gaan doen met z'n allen en veel foto's maken! Wij zijn naar een musical geweest, vip behandeling, hapjes en drankjes in de pauze. Lekker uiteten. Hangt helemaal van je budget af, maar ik zou ze in de watten leggen die dag. W.b.t. je dochter, ik zou een fotolijstje doen met een gave foto. Zoek een leuke blanco rand en met vingerverf haar handjes er op afdrukken.
Wij hebben een weekendje weg gegeven (een bongo bon, kunnen ze zelf makkelijker kiezen waarheen en wanneer' En een zelfgemaakt lied. En wij gingen naar euro disney en op onze kosten naar een show daar geweest. Je dochter, bij de xenos heb je voor 6,99 een fotolijst met klei, kun je een leuke foto indoen en dan de hand in de klei, of voet oid. Ideaal, foto is 10 bij 15