ervaringen punctie bij het vu ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mya, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja hebben al best een lange weg erop zitten, nu 1,5 jaar bezig. En vanaf november vorig jaar pas bij de gynaecoloog. Opzich valt het ook wel weer mee als ik bij sommigen hier kijk, maar toch inderdaad begin ik het nu zat te worden ;)

Ja denk je dat ze daar anders werken? In welk opzicht denk je? Efficiënter ofzo?
    Ben daar 1 keer geweest. Beetje ouwe bedoening hè :) een soort noodgebouw lijkt wel.

2. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Ja, ze zijn heel anders daar. Ze overleggen iig heel veel, waardoor ze vaak de juiste beslissing nemen. Ja het lijkt ook op een noodgebouw, maar ze zijn nu aan t verbouwen daar ook. Ik kom daar nu alweer een tijdje, voelt bijna als tweede thuis ;)

3. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Klinkt iig goed! Ben erg benieuwd hoor, kijk erg uit naar donderdag om alles in te plannen. Ben benieuwd wanneer ik voor de intake terecht kan, omdat ik de 12e al zou moeten beginnen. Maar ze hebben vast wel ervaring met patiënten die op korte termijn moeten starten omdat de cyclus plat ligt.
    Hoe voel jij je verder? De eerste wachtweek zit er al bijna op!

4. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Snap dat je erg naar donderdag uitkijkt om eindelijk te kunnen beginnen. Denk eigenlijk wel dat ze je al ingepland hebben hoor ;). En anders weten ze van je geschiedenis, en zorgen ze wel voor een plekje hoor ;).

De zenuwen nemen hier weer toe, kan niet wachten tot ik t weet. Ik voel soms een krampje in buik, maar dat kan ook nog van punctie zijn. Ik leef ook naar donderdag, dan is thuis test echt wel betrouwbaar. Al begin ik zondag met testen....

5. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zou je denken..? Kan het me haast niet voorstellen omdat ik tot nu toe altijd overal zelf achteraan heb gezeten.. maar misschien heeft ze al eea in gang gezet naar aanleiding van afgelopen woensdag..

Ja begin je zondag al?? Spannend zeg dat je dat durft! Maar snap ook wel dat je het gelijk wilt weten als het zover is. Ben erg benieuwd en duim voor je! Laat even weten als je meer weet!

6. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    #26 angel226, 9 aug 2014
    Laatst bewerkt: 9 aug 2014
    Hoi ik begin binnenkort ook aan ivf in t vu en zou graag willen weten wat ik kan verw8en heb al een intake gehad en een aantal onderzoeken gehad. Nu weer opnieuw gesprek binnenkort om t 1 en ander te bespreken. Er werd mij verteld dat we dan meteen konden starten en er geen w8 lijst was. Dat is opzich super alleen als ik het gesprek heb, zit ik de week erna in me vruchtbare periode nu was mijn vraag is t ook denken jullie mogelijk het op eigen cyclus te doen of moet er altijd wel hormonen toegediend worden??? Hoop dat jullie mij een beetje kunnen informeren

Ik heb gewoon netjes iedere maand me ei ml helaas slechte zaad

7. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Volgens mij doen ze in het vu niets in normale cyclus, altijd met toediening van hormonen...
    Maar je kunt het altijd bespreken toch? Wanneer begin je met spuiten? Heb je lang of kort protocol?

8. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Ja, eigenlijk altijd veel eerder getest, met de zwangerschap van mijn dochtertje begon ik op dag 9 na tp te testen, was toen al knal positief. Vandaar dat ik nu eerder begin. Blijft spannend hoor.

Angel, zover ik weet doen ze ook niets in natuurlijke cyclus, maar je kunt t altijd vragen tijdens jullie gesprek. Succes.

9. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Willeke86 ik weet dat dus nog niet over 2 weekjes gesprek en dan hoor ik wanneer we kunnen starten bij vorige gesprek zei ze dat we meteen zoyden kunnen starten ds ben benieuwd
    @Mya idd ik zal dat even vragen of dat mogelijk is. Bedankt voor jullie reactie suc6 jullie ook!!

10. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    En Mya, goed nieuws??

11. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Helaas omo witte tweede streepje. Maar nu weet ik wel dat de ovitrelle lichaam echt uit is. Straks naar de kruidvat nieuwe testen kopen ;)

12. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ooh... balen... maar wat je zegt, misschien heeft het deze keer wat meer tijd nodig dan bij je vorige zwangerschap! Het is natuurlijk ook nog veel te vroeg. Nog ff verder duimen!
    Heb je nog cryos eigenlijk? Ben het ff kwijt!

13. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Nieuwe testen gehaald, morgen testen we verder..... Of ik cryos heb, weten we nog niet, wordt in brief gestuurd, nog geen brief ontvangen, dus blijft afwachten.

14. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ohja dat is waar ook!
    Nog getest? Erg zeg die onzekerheid. ..

15. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Ik heb vanmorgen weer getest, en ik geloof t nog niet echt, maar er kwam een duidelijk tweede streepje :). Twihfel toch nog want, gisteren test gedaan met tweede plasje. Vandaag wel met eerste plasje, maar t is een redelijk duidelijk streepje :). Misschien vanavond en anders morgenochtend opnieuw testen. Heb ook wel wat symptoompjes trouwens, ruik van alles heel sterk. Dingen die mijn vriend totaal niet ruikt ook.

16. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Echt super joh gefeliciteerd!!
    Wel gek dat je gister nog niks zag en nu dus wel maar zo zie je maar..! Heel leuk! Nu ff vrijdag afwachten toch?
    Oooww kan ook niet wachten om te beginnen...:)

17. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Dankje wel. Test van gisteren was toch een streepje gekomen, maar zo licht dat je m alleen in zonlicht kon zien..... En in de middag pas ook. Net weer een testje gedaan, minder knal als van vanmorgen, maar wel een duidelijk streepje, die niet in zonlicht bekeken hoeft worden. Hoop zo dat t goed blijft gaan. Morgen nieuwe test...

18. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Vanmorgen, was de test ietsje donkerder, nog geen knaller maar ik heb goede hoop :)
    Morgenochtend testen we gewoon weer opnieuw...

19. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Super!! Nou dat kan haast niet meer mis zijn! Nu hopen dat het een plakkertje blijft!
    Gefeliciteerd joh!
    Hoop dat ik net zo'n goede afloop ga hebben in september ;);)

20. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Dankjewel. Vandaag was testje ietsjes donkerder..... Morgenochtend nieuwe test ;)

Hoe was t vandaag bij het vu gegaan, kan je snel beginnen?

Deel Deze Pagina