Hoii Willeke, Dat klinkt niet slecht hoor. Ik had veel meer eitjes, maar dat was ook niet goed hoor. Het klopt dat er 1 of 2 t grootste zijn en de rest stukken kleiner. Hopenlijk zijn ze dinsdag groot genoeg en krijg je snel de punctie.
Hey Mia, Was gister na de echo wel ff flink onzeker hoor! Dacht ohnee straks heb ik er maar 2 en moet deze poging worden afgebroken etc.. maar begreep dat ze een eventuele koploper ook kunnen laten gaan en wachten totdat de rest 'bij' is. Maar desalniettemin blijft het spannend wat er in mn buik nu gebeurd. Als de kleintjes gewoon mee gaan doen ben ik super tevreden! Ze zag ook nog een klein beetje vocht in mn baarmoeder maar zei ook dat dat zo weer weg kan zijn (t was nl heel weinig) Dus ik ga me daar ff niet druk om maken nu Dinsdag dus de echo, denk zelf vrijdag of zaterdag de punctie. Maar misschien wel begin volgende week! Hebben jullie eigenlijk nog gehoord hoeveel er ingevroren konden worden? Heb je misschien wel gezegd maar ben ik ff kwijt.
Hoii Willeke, Ik snap wel dat je er zenuwachtig van wordt hoor. Duim met je mee dat de punctie vrijdag is. Wij hebben nog 6 top cryos over nu. Voor we wisten dat icsi nodig was om kids te krijgen, wouden we 3 kids... Dus wie weet....
Hey Mia hihi ik hoop dat je gelijk krijgt en dat er überhaupt een punctie komt ben momenteel echt onzeker over alles! Dat vocht, dat mijn bms maar 4 mm was en natuurlijk de eitjes... en nu is mn computer ook nog een stuk hij maakt geen verbinding met Internet. Redelijk essentieel met een webshop zit nu op mn tel maar kan ik mn bedrijf niet mee runnen Ohja 6 das waar! Nice! Ik teken ervoor!
Hoii Willeke, Gelukkig mag je morgen weer terug, dan is t vast allemaal goed, dit hele traject is onzeker en best zwaar, vooral het continue wachten. Vervelend zeg van je computer, hopenijk is t een tijdelijke storing. Succes.
Hoop dat je gelijkt krijgt morgen Net toch ff naar de verpleegkundige gebeld vwb bms en ze zei dat dit in deze fase echt nog niet erg is, geen reden tot zorgen! Hihi oké dus vanaf nu ga ik gewoon weer helemaal positief blijven en komt het gewoon helemaal in orde! Op naar morgen! Let you know!
Hey Mya, lekker gewerkt vandaag? Waren ze een beetje lief voor je? Echo goed gegaan, of ja, opzich wel Ze zag rechts nu 3 follikels van 20, 14 en 10 mm en een hoop kleintjes nog (stuk of 7). Dus rechts is behoorlijk actief geweest de afgelopen dagen. Links zag ze 1 grote van 23 mm (ik dacht dat daar eentje van 9 mm zat maar die was 20 zaterdag, foutje van mij haha) en nog een stuk of 7 kleintjes. Dus ze zei, ja ik vind het eigenlijk zonde om nu de punctie te doen want dan heb je waarschijnlijk maar 3 eitjes. En je eierstokken zien er wel actief uit. Dus ik ga je straks even in het medisch team bespreken en je hoort vanmiddag wat we verder gaan doen. En moest ook even bloedprikken. Dus vanmiddag werd ik teruggebeld dat we gewoon op dezelfde voet verder gaan, dus met 125eh blijven doorstimuleren. De grote 2 laten we dan waarschijnlijk gaan en hopen we dat de kleintjes gaan groeien. Er zat links zo'n mooi trosje en de grootste was 10 mm maar ook een paar die iets kleiner waren (voor mijn gevoel even groot hoor haha) Rechts kon ik zelf geen touw aan vast knopen. Dus ik hoop dat die kleintjes nu gewoon even extra hun best gaan doen. Heb luie eitjes denk ik Want als je zo telt heb ik er een stuk of 18 zitten maar ja, ze gaan niet allemaal gelijk op qua groei! Moet nu donderdag om 8.50 weer terug. Spannend weer hoor! Maar opzich sta ik er nu wel ff wat relaxer in. Mijn bms was nu 8mm maar er zat wel iets vocht bij en dat moet wel weg zei ze want daar houden embryo-tjes niet van maar dat is voor nu nog niet heel erg. Het was ook niet meer geworden na zaterdag. Had nu fertiliteit-arts Knieriem, aardige vrouw! (ben daar soort van heel gevoelig voor hoe aardig iemand doet, of ze echt de tijd neemt of een beetje kort af doet enzo )
Haii Willeke, Drukke dag met 9 babys gehad, maar de dag was zo snel voorbij, das t voordeel Hoe is t nu met je computer/internet, werkt alles weer goed? Ze weten gelukkig vaak wel een goede oogst te krijgen hoor. Dat ze het altijd in t team bespreken is ook fijn vind ik. Maar donderdag al terug is vrij snel. Hoop dat t dan mooi gegroeid is allemaal. Bm slijmvlies wordt dus ook al mooi, goed nieuws. Maar kunnen ze iets aan dat vocht doen dan? Of is er goede hoop dat t gewoon verdwijnt? Die naam van de arts ken ik niet, moet eerlijk zeggen dat ik de meeste namen gelijk vergeet.... Maar over t algemeen,vindt ik iedereen daar wel oke.
Oh das lekker dat de tijd lekker snel gaat! Hier kruipen de dagen gevoelsmatig voorbij, terwijl ik normaal tijd te kort kom Ja computer doet het weer, instellingsfoutje gelukkig heeft mn vriend hem weer gefikst! Ja de verwachting is wel dat het nog weg trekt. Voor nu is het niet erg, maar met de tp moet het wel weg zijn. Hoezo lekker druk erop Weghalen kon geloof ik niet want het was vrij 'stug' dacht ik dat ze zei? Naja, ff morgen maar weer vragen. Ja eigenlijk iedereen wel erg aardig hoor! Heb op de polikliniek 1 keer een aios gehad die ik niet zo heel aardig vond. Mijn vriend zei naderhand, was toch niets mis mee? Ze deed toch heel aardig? Dus ik denk dat dat aan mij lag Morgen om 8.50 moet ik er weer zijn! Jij had ook een echo deze week toch??
Fijn dat je comp het weer doet! Ja de tijd gaat voor jou nu langzaam, en straks kom je in die verschrikkelijke wachtweken. Dat is zelfs erger dan de punctie, vind ik. Ben benieuwd wat ze morgen beslissen, hoop dat je snel de punctie mag, dan ben je er maar vanaf. Succes voor morgen Ik heb vrijdag de 10 weken echo . Ik wordt echt dik nu, draag al zwangerschapsbroeken, omdat andere niet meer passen. Heb nu ong dezelfde buik, als dat ik 13 of 14 weken zwanger was van me dochtertje.... Dus geloof dat t wel goed zit
Hey Mya, Net weer terug uit Amsterdam, wat een drama was dat vanmorgen! Er stond op de A2 ruim 1,5 uur vertraging. Dus ik dacht, ik ga om rijden over de A27 en A1, maar uiteindelijk stond het daar ook muurvast. Moest er om 8.50 zijn en ik was pas om 10.15 binnen! Ik was zo gaar als boter toen ik aankwam pfff!! Maar de echo, in totaal nu maar 4 follikels boven de 14 mm en 6 nog in de race om ook die grens te halen, maar hangt van bloed uitslag af of ik nog 2 dgn door mag stimuleren. Ik baal echt enorm, zeker omdat er per eierstok ruim 20 (!) follikels zitten maar ze zijn allemaal te klein je zou zeggen met zoveel follikels groeien er toch wel wat meer groter... nu straks telefoontje afwachten en hopelijk nog 2 dagen door. Anders vanavond ovitrelle en zaterdag punctie... maar dat hoop ik niet. Moest daarna dus bloedprikken, nou dat was een drama. Ze hebben me 4 keer overnieuw moeten prikken. Uiteindelijk kwam de senior kernanalist erbij om het te doen want ze kregen het niet voor elkaar. Maar uiteindelijk dan wel. Daarna nog ruim een half uur bij de apotheek moeten wachten, want áls ik nog 2 dagen door moet stimuleren dan heb ik nog meer gonal f nodig want die is nl bijna op. Je begrijpt, ik zit echt in de baal-modus nu en hoop snel het telefoontje maar te krijgen, dan ben ik er maar vanaf en weet ik meer...
Ze belden gelukkig om half 3 al, mag nog even doorgaan met spuiten! Ben echt blij! Mn oestrogeen was gestegen van 3700 naar 5700 dus mn eierstokken zijn nog wel actief bezig. Ze zei dat het nu echt nog zonde is om al een punctie te doen. Ben dus gelukkig weer een beetje blij en hoop dat nog veel kleintjes groot gaan worden
Hoii Willeke, Wat een vervelende ochtend om zo je dag te beginnen zeg ! Hoop zo voor je dat de rest ook een groeispurt gaat krijgen, fijn dat je nog even door mag stimuleren. Wat een gedoe met dat bloedprikken ook he, bij mij ging dat tot nu toe altijd in 1x goed. En dan ook nog die lange wachttijd in de apotheek, das ook vervelend, dat herken ik ook, ben daar nog nooit binnen een half uur weg geweest. Laatste keer duurde het ruim een uur Wanneer moet je nu precies weer terug? Duim voor je
Jaa ik hoop ook echt dat het goedkomt zaterdag. Maar ben nu weer gelukkig wat relaxter dus ga weer vol goede moed naar zaterdag De spuit is alweer gezet dus de eitjes kunnen weer lekker gaan groeien. En de gyn die belde zei ook dat mijn waardes niet voor niets zoveel omhoog gegaan waren dus dat zal dan wel ergens goed voor zijn Hé jij heel veel succes morgen!! Hoe laat heb je de echo? In het ivf centrum toch??
Hoii Willeke, Fijn dat je weer wat relaxter bent Dankjewel, ben nu toch zenuwachtig hoor Echo is om 13.45, in het ivf centrum idd. Daarna om 14.55 gesprek over de 12 weken echo, combinatie test.
Hoii, ja het is heel goed gegaan hoor Het is nu net een beertje . Vorige echo liep het 3 dagen achter, en nu 1 dag voor . Dat andere gesprek over de combinatietest, was veel te laat, afspraak was om 14.55 en we waren pas om 15.45 aan de beurt..... Daar is t ivf centrum toch wel beter in, bedoel heb daar nooit langer dan 5 min moeten wachten. Maar goed de volgende echo is 13 oktober, en dan in die polikliniek. Jij veel succes voor morgen, hoop dat de eitjes een mooie groei hebben
Oh wat fijn joh! Super dat zag er dus goed uit. Gaan jullie het nu officieel vertellen? Ja waardeloos dat wachten! Dat doen ze in het ivf centrum zeker erg goed! In het streek zh waar ik van november tot januari liep was dat ook soms waardeloos, heb daar ook wel eens een uur moeten wachten.. Zo slecht! Vanmorgen de echo gehad en er zaten nu 15 grote! Ben echt zo blij en opgelucht joh! Ook nog een paar twijfelgevalletjes kleiner dan 14 mm. Maar ik ben hier al super blij mee! Wordt straks gebeld of maandag de punctie plaatsvind. Waarschijnlijk wel! Vanavond ovitrelle zetten dan.
Hoi Willeke, Ja, de echo was super, ben zo ontzettend blij, ook zei de vrouw van de echo, dat ik nu al uit de gevarenzone ben, omdat er nu al een placenta was, die er ook mooi uitzag. Dus de kans dat t nog misgaat is nu officieel net zo klein als in de rest van de zwangerschap. Dat stelt me enorm gerust. Bijna iedereen in mijn omgeving weet het al, heb ook best dikke buik al. Wat fijn dat er nu 15 grote zijn , ze weten echt wel wat ze doen daar gelukkig. Lees in je handtekening dat de punctie maandag is, zal duimen voor je