Vanmorgen punctie gehad, 17 eitjes gevonden! Heel blij met deze score nu lekker op de bank en veel drinken en rustig aan doen. Punctie zelf is me alles meegevallen, had me op erger ingesteld dus dat was goed te doen!
Zo 17 eitjes . Is echt een top score . Fijn dat t meeviel ! Dan heb je donderdag de terugplaatsing! Hoop dat de napijn ook meevalt. Spannend as donderdag
Ja ben zelf ook blij verrast! Zeker gezien vorige week.. Maar ik weet ook dat dat verder niks zegt, er kan nog zoveel gebeuren! Maar iig positief denken. Moet om de 5 minuten wel naar de wc al dat gedrink, wordt er gek van hihi. Moest jij ook fluimicil drinken? Schreef de arts die de punctie deed nl voor 2 x daags
Hoi Willeke, Hoe gaat het vandaag? Ja fluimicill heb ik bij de punctie van Savannah gehad, moest ik 4x daags. Had je dan toch vorm van overstimulatie? Ik moest t uiteindelijk na tp ook gebruiken tot ik 6 weken zwanger was, toen wel minder per dag. Ik ben er wel zwanger mee geworden, dus wie weet heb jij ook zoveel geluk, ik hoop t zo voor je
Ja mijn bloedwaardes waren zaterdag gestegen naar 10.000 (donderdag was het 5700) en had toch 17 eitjes. Moet zeggen dat ik vandaag bijna de hele dag op de bank heb gelegen en ging goed. Alleen nu heb ik vanaf vanavond echt veel meer last. Met name links (soms rechts) en straalt soms een beetje uit richting mijn been. Uhm..? Heb ik misschien nu te weinig gedronken? Vanmorgen nl wel veel gedronken (zat om de 15 min op de wc) maar wind vd middag was ik dat drinken zo zat.. wat denk jij? (Ik moet trouwens 2 fluimucil per dag nemen)
Hoii, Wat ontzettend fijn zeg! Wat spannend. Ben benieuwd wat voor kwaliteit en hoeveel cellig. En hoeveel er nog in strijd zijn voor de vriezer. Hoe voel je je nu? Ik duim voor je morgen! Terugplaatsing moet met volle blaas he, dat weet je vast wel. Ik plastte altijd nog voor ik op weg ging naar t ziekenhuis, in de auto dan zo 500 ml flesje water leegdrinken, en je hebt mooie volle blaas, die niet naar voelt, omdat je uren lang niet geplast hebt .
Hey jaa ben ook super benieuwd hoe het embryo eruit zit. Heb nu wel onwijs veel last hoor heel drukkend gevoel alsof ik een mega dikke buik heb. Mn vriendin was hier net en zij zag verder niet dat het extra opgeblazen was en vanmorgen was mn gewicht ook niet toegenomen (was zelfs iets lichter) Goede tip van het water! Ga ik zo doen morgen! Ben nl niet echt een ster in het lang ophouden van mn plas hihi
Hey Mya, ja de tp is goed gegaan! Was half 4 pas aan de beurt. Maar heb een mooi 8cellig embryo teruggeplaatst gekregen dus heel blij mee! Werd een beetje overdonderd dat er maar 6 bevruchtingen plaats hadden gevonden dus vond dat best shocking aangezien ik 17 eitjes had! Eentje was nu 7 cellig en de anderen waren nu nog niet zo ver. Dus even afwachten hoeveel er ingevroren gaan worden. Maar we gaan er gewoon vanuit dat ik die voorlopig niet nodig heb en dat dit een plakkertje is Wel een gek idee hoor dat het nu zomaar zou kunnen lukken. Vanaf wanneer begon jij iets te voelen of merken? Ik hoor iedereen altijd over gevoelige borsten etc maar dat heb ik nog nooit gehad (ja 1 x onder de douche waren mn tegels even pijnlijk maar dat is nu ook al weer over, was dag voor de punctie dacht ik)
Heb 14 oktober trouwens de bloedtest! Maar 12 dagen na gister! Was dat bij jou ook zo kort? Dacht altijd 14 dgn nl..
Hoi Willeke, Fijn dat je een mooi 8 cellig embryo hebt terug gekregen . Jammer dat er minder waren als je dacht of hoopte. Wij deden icsi, dus is alles bevrucht, van de 7 eicellen, zijn er ook 7 embryos gekomen. Maar 7 is nog geen slechte score hoor. Hoop dat je de rest voorlopig niet nodig hebt. Maar test na 12 dagen had ik ook. Vu is daar best snel mee gelukkig. Er zijn ziekenhuizen die ook nog 16 dagen na tp pas laten testen. Ik teste altijd veel te vroeg. Na precies een week na tp had ik de eerste duidelijke positieve test. Elkedag werd deze donkerder gelukkig. Dus ik wachtte nooit tot de officiele datum. Maar vanaf een dag of 5 na tp, begon mijn geur toe te nemen, ineens stonk er van alles, zweetvoeten rook ik in schoenen winkels (nu nog ) en nog veel meer geurtjes. Gevoelige borsten, heb ik nooit gehad, zelfs nu nog niet. Dus bij iedereen verschillend. Ga heel hard voor je duimen
Heb met mn vriend afgesproken dat we niet eerder gaan testen om teleurstellingen te voorkomen Ja jij deed dat wel had ff ons gesprek teruggelezen. Ah dus jij hebt ook geen last van gevoelige borsten.. Naja ik wacht wel ff af wat er gebeurd. Heb er nu toch zelf bijna geen invloed op. Ohja geur is ook zo'n kenmerk! Heb sowieso wel een gevoelige reuk, bijv een vuilnisbak verwisselen kan ik ook nooit goed tegen terwijl mijn vriend niks ruikt dan haha! Deed jij verder nog iets vanaf tp tot 5 dagen na tp??
Ik dronk granaat appelsap, 3 glazen per dag, zorgde dat ik geen koude voeten had, deed niet aan welke vorm van sex dan ook, zelfs tot de eerste echo . En hield me strikt aan de bolletjes. Leefde al als zwangere, dus lette goed op wat ik at en zo. Oja en begon al aan de zwangerschapsvitamine pillen.
Ja granaatappelsap drink ik ook, maar 1 glas per dag eigenlijk. Gisteren zelfs een verse granaatappel door de sinaasappels geperst Drink jij die van Healty People? Haha ja sex doen wij nu ook even niet, vorige week de laatste keer geweest. Mn vriend vindt dit ook prima. Welke zwangerschapsvitaminepillen slikte jij? Die van de etos? (ik ben dan wel zo'n muts dat ik dat níet hier in onze woonplaats koop, maar er speciaal voor omrij haha) Foliumzuur slik ik wel al een tijdje. Nam jij die bollen altijd op vaste tijden? Ik neem die sochtends als ik wakker wordt en savonds als ik naar bed ga maar die smiddags wisselen wel eens, soms om 1 uur, soms om 2 uur. Zou dat uitmaken?
Ja, van healty people had ik altijd. Ik heb altijd due van dragavit genomen, die zijn net zo groot als ibuprofens, en hoef je er maar 1 per dag van. ( heb een hekel aan meerdere pillen per dag en zeker van die grote) daarvoor ook altijd foliumzuur. Die vieze bollen, deed ik niet echt op vaste tijden, probeerde er tussen de 6 en 8 uur tussen te houden. Maar vaste tijden niet, want soms moest ik heel vroeg op en soms juist mocht ik uitslapen, dus dat verschil was dan soms veel groter.
Als je die due van dagravit slikt moet je dan ook nog foliumzuur ter aanvulling? Vanavond even een avondje gezellig bij mn zusje geweest, even gedachten een paar uurtjes verzet
Nee dan hoef je geen aparte foliumzuur meer, dat zit er ook in namelijk. Afleiding zoeken, deed ik vaak door weekendje weg te gaan, en te shoppen
Hoi! Heb de vitaminen zwanger zijn van Etos gekocht, dacht laat ik gewoon eens optimistisch zijn Vandaag nog even contact gehad met het lab. Had even een vraagje over de embryo dus ik belde even. Werd ik zowaar even doorverbonden met de embryoloog! Was wel ff fijn want zij kon me ook even uitleggen hoe het kwam (voor zover zij dat kon verklaren) dat er zoveel afgevallen zijn. Waren er 5 niet bevrucht, 3 vertoonde genetische afwijking en 3 waren niet rijp. Dan gaat het hard natuurlijk . Uiteindelijk zijn er 2 embryo s ingevroren! Ben ik eigenlijk heel blij mee want ik had eigenlijk niet meer verwacht dat er wat ingevroren kon worden. Maar hopelijk hebben we die op korte termijn niet nodig zij gaf ook nog maals aan dat het echt een goed embryo was wat terug geplaatst dus dat geeft weer wat hoop. Verder niet veel bijzonders hier gebeurd. Zaterdag ochtend heb ik een tijdje hele lage krampjes gehad (laag onderin, thv vagina niet onder maar zeg maar ter hoogte van schaamhaar haha lekker gedetailleerd) en ook 2 x maagzuur gehad terwijl ik daar nooit last van heb. Maar gisteren dat bijv weer helemaal niet gehad. Dus ja zal wel toeval zijn denk ik dan. Wel gevoelige tepels soms, ook niet continu. Maar geen grotere borsten ofzo.. pfff onzeker hoor. Het kan nog echt alle kanten op. Hoe is het met jou?
Hoi Willeke, Wat bijzonder om de embryoloog te spreken zeg! Wel fijn dat je t nu weet dan. En goed nieuws dat er 2 zijn ingevroren . Ook fijn dat je dat nu al eerder weet, toch weer een last van je af. Maar hoop ook dat je ze voorlopig nog niet nodig zult hebben hoor! Ja die symptomen, zijn elke keer anders, zegt helaas niks. Nog geen stiekeme testdrang gekregen Hier gaat t wel goed hoor. Nu hele drukke week, werk deze week 5 dagen Is erg zwaar, en collega van me wou morgen ipv mij werken, maar werkgeefster heeft dat afgekeurd, omdat ze die collega niet extra wou betalen.... Komt omdat we vrijdag teambuilding hebben, en das niet echt boeiend op mijn werk, stomme spellen spelen. Daarna gaan ze boerengolven, tussen de koeien. Ik ga dan niet mee, omdat mest gevaarlijk kan zijn voor zwangeren. Dus scheelt weer 3 uurtjes ongeveer gelukkig. Maandag is de 12 weken echo alweer, kan niet wachten om me frummel weer te zien!