Wie weet waar ik voor een goed prijsje extensions kan laten zetten van goede kwaliteit ? Ik weet dat Ploegmakers beschreven staat als de beste van Nederland maar ik moet eerlijk zeggen; die prijzen vind ik erg hoog! En het hoeven van mij ook niet persé greath lenghts extensions te zijn, een ander merk is ook prima! DUs iemand ervaring met een salon (of thuiskapster ? ) uit de omgeving van Oss ?
Ik vroeg me laatst al af...wat kost zoiets nou eigenlijk? Ik wil ook mijn haren weer eens lang hebben maar het duuuuurt zoooooo lang hahaha
Ja ik mag geen reclame maken he, maar ik plaats extensions , heb mijn eigen bedrijfje en doe het al jaren, mijn klanten zijn altijd erg tevreden! De hairextensions zijn van 100 % natuurhaar en blijven gemiddeld 4 maanden zitten een verlenging is er al vanaf 180 euro. Voor meer info stuur me dan een pb, dan kan ik je de link geven van mijn website. liefs flower
Ik heb een thuiskapster in Oss, zij plaatst zelf niet, maar laat ze plaatsen in Heesch (echt topkwaliteit), als je interesse hebt, dan stuur maar een pb.
Tjemig is dat zo duur...hahaha zal wel niet duur zijn maar ja ik vind het veel geld. Dan spaar ik maar wat langer met mijn eigen haar...