Ik ben al een tijdje op zoek naar het 1e jasje voor de beebie, maar tot op heden niets gevonden!. Iemand ergens iets leuks zien hangen, het liefst unisex of voor meisje. Wel zonder capuchon, alles wat ik nu tegenkom is met capuchon. beebie wordt laatste week van september verwacht en wil het jasje hebben voor de rit van ziekenhuis, naar huis. geen onlineshop aub.
Op zich is een jasje met capuchon eind september wel lekker kun je lekker over het mutsje heen doen. Maar als je echt iets zoekt zonder capuchon, vaak heeft Noppies een hele leuke collectie jasje/vestjes zonder capuchon.
ik hoor (en lees) van iedereen dat een capuchon alles behalve fijn is, vandaar dat ik op zoek ben naar een jasje z. capuchon, maar nu je het zo zegt, klinkt het wel weer heel logisch....
Een vestje met capuchon is niet handig als kledingstuk. Omdat ze er dan op liggen maar als je het gebruikt echt als jas dan is het juist lekker warm om hem op te doen buiten.
ik ben begin sept uitgerekend en heb een vestje (niet echt een jasje) met capuchon, idd handig om over het mutsje evt te doen. In maat 56 heb ik een echt jasje gekocht, voor als ze weer wat groter is en we verder in sept zijn.
wij hebben een dik vestje van nijntje grijs kan aan 2 kanten worden gedragen.. bij de prenatal gekocht
Little label heeft mooie vestjes; met en zonder capuchon. Collectie kun je online bekijken en onlangs zag ik dat het sinds kort te koop is bij de bijenkorf. Erg mooie kwaliteit! Mutsje op de jas is inderdaad fijn, zeker voor het najaar. Prenatal heeft er ook veel in de verkoop, zijn hier zowel voor zomer als voor/najaar (met voering) goed bevallen! Nieuwe baby en ook voor Lotte wil ik een winterjasje van Z8 met teddyvoering, komen binnenkort weer in de wintercollectie. Maar is voor september nog wel erg warm denk ik. Voor autorit kun je ook een lekkere wikkeldoek die in de MC past gebruiken trouwens (van MC merk bijv. maar kan ook van Koeka, Lief! (die hebben wij) en andere merken). Jasje is dan niet perse nodig. Zou ik sowieso doen trouwens, zijn de beentjes en voetjes meteen ook wat warmer ingekleed.
Hier ook dikke vestjes. Ik vind een capuchon alleen fijn als je hem ook op kan zetten. Zodra je dit niet doet, vind ik het een ramp bij baby's.
ik had een jasje van de zeeman waar de capuchon vanaf gehaald kon worden. Ik vond het wel prettig (meisje van begin oktober) want de dag dat ik ben bevallen regende het en was het aardig koud vond ik dus mutsje op, capuchon op en lekker onder een dekentje. Later heb ik de capuchon wel van het jasje gehaald toen een mutsje alleen genoeg was.
Ik vond een capuchon vreselijk toen hij zo klein was...tuurlijk kan je het opzetten..maar als Finn in slaap viel draaide hij zn hoofdje en zat ie met zn gezicht in die capuchon. Hier hebben we toen een zacht jasje bij prenatal gehaald die in aan twee kanten kan dragen. En bij zijn geboorte hadden we een jasje van noppies dat van de kleindochter van mn moeders beste vriendin was geweest. Dus unisex.
Noppies, Lief of Mexx hebben ook wel leuke vesten die je als jasje kunt gebruiken. Allemaal wel duurt natuurlijk.... Kan me voorstellen dat je geen capuchon wilt, maar op zich kan het wel. Die kun je dan 'op' doen als je ze neerlegt. Succes met de zoektocht!