Mura. Hoofd rede de bugaboo is voor ons echt een buk een boel en dan ben ik 1,70 maar ik had er echt last van dus snel de bugaboo eruit en een nieuwe mura gekocht
Mura, omdat ik hem mooier vind... Ik hou juist van dat grove lompe. En als de wagenbak erop zit is de bugaboo erg laag, maar het zitje van de Mura is daarentegen lager dan die van de bugaboo. Zijn beiden goede wagens, je zou naar een babywinkel kunnen gaan en rondjes rijden met allebei en dan kijken welke jullie fijner vinden.
Wij hebben toendertijd gekozen voor een bugaboo.. Vrienden van ons en mijn schoonzusje hebben de Mura 4.. en nog denk ik: Oh wat ben ik blij met mijn Bugaboo! Maar, smaken verschillen.. het best (en leukst!) is idd uitproberen in de winkel. Uitelkaar halen, opvouwen, rondje rijden.. Trouwens, ik lees wel vaker dat mensen de bugaboo zo laag vinden, mijn man is ruim 1.85 maar vind hem helemaal niet laag... dus ook daarin verschillen de meningen blijkbaar.
Ik ga zelf voor de mura, maar dan met 3 wielen, omdat ik elke dag in het bos loop en ook met de kinderwagen wil kunnen hardlopen als bijv man niet thuis is. Daarvoor vond ik de mura 3 echt verreweg het fijnste, maar dan wel de mura2012 en niet 2013.
Wij hebben de Mura 4 en mede daarvoor gekozen i.v.m. de prijs én de robuustheid. Wij wonen buitenaf en dan willen we graag een stevige en degelijke wagen hebben (met luchtbanden) om goed mee buiten te lopen. Als ik jou was, zou ik eens de reviews van Kieskeurig naast elkaar leggen
Bedankt allemaal. Ik zag beide op mp staan en twijfel al heel erg lang. Bugaboo vind ik ook wel erg laag, maar de bak is wel groot. De mura is ook groot. Ik heb besloten voor de mura te gaan.
Goede keus en vind zelf de oudere modellen leuker dan nu. Heb zelf model van ong. 4 jaar terug, vind die qua stof echt mooier dan de nieuwste.
daar hoef ik niet eens over na te denken. BUGABOO vind de mura een grote lompe wagen in vergelijking tot de bugaboo. En daarbij bugaboo is na jarenlang gebruik vaak nog in prima conditie ondanks misschien al de vele baby's die erin hebben gelegen. (mura zitting gaat ook sneller stuk door het dunne stofje over de zitting)
Ik wil je als tip geven eens naar een winkel van babypark te gaan, daar hebben ze namelijk een parkoers met klinkers, kinderkopjes en kunstgras. Hierdoor kan je ervaren hoe de wagen rijd. Wij waren van plan om de mura te kopen maar nadat we hier zijn geweest een joolz gekozen. Dit omdat de mura erg hobbelde en de bak wiebelde op het onderstelen en de joolz veel stabieler reed, ook al zou je dat niet zeggen met de kleinere wieltjes aan de voorzijde. De bugaboo hebben we niet getest maar zou deze eerder kiezen denk ik. Succes met de keuze.
Bugaboo!! Top-wagen, super praktisch, ideaal op te vouwen én supermakkelijk... Heerlijke wagen om mee te rijden!
Absoluut de mura. Wil de bugaboo nog niet gratis. Mura heerlijke stabiele wagen, grote bak. Makkelijk in te klappen. Na 1 kindje nog niks versleten dus kan weer een ronde mee.
Bugaboo, omdat die zo lekker licht rijdt. Ik heb de mura weggedaan omdat het zweet op mijn hoofd stond zo zwaar reed die wagen.
Was de bandenspanning wel oké? Ik vind hem namelijk mega licht duwen en enorm makkelijk wendbaar... Sta hier echt een beetje van te kijken..!