Wat voor een jasje zal ik kopen voor april/mei baby. Ben mei uitgerekend maar word waarschijnlijk in april geboren..
Was eind mei uitgerekend. Beviel begin mei. Had een wat dikker jasje. Baby ging ook nog in de maxi cosi voetenzak... dus je jasje is niet gauw te dik.
Makkelijk jasje zonder (vaste) capuchon. Ik vond dat een geprop in de maxi cosi. In de wagen valt het gezicht vaak opzij (bij het slapen) dan ligt het zo in de capuchon. Mutsje hebben ze vaak de eerste week (of weken) toch op.
Wij verwachten een mei baby. Zat eraan te denken om een dun jasje of vestje te kopen en dan zo'n kleintje met een doek te bedekken, wanneer we naar buiten gaan. Kwam op dit forum tegen dat ze bij Hema van die doeken hadden waar uitsparingen inzitten voor de maxi-cosi
Dank voor jullie reactie Ik heb een teddy jasje van h&m niet dik en nirt dun Ik heb al 3 prematuur kindjes gehad met gewicht rond de 2400 gram. Mochten dus de eerste 2 weken niet naar buiten Anders kijk ik tegen de tijd het weer aan.
ik heb zoon zelfde vestje gekocht als die van de hema alleen dan een roze . Ik heb nog een lodger wrapper voor als het echt koud is en daar hoeft ukkie niet eens eens een jasje of vestje in aan en als t warmer is dat vestje met nog dekentje...
Ik heb de 1e 2 maanden niet echt een jasje gebruikt, alleen vestjes. Had een deken en wikkeldoek en in de maxi cosi een wallaboo zakje. Een dik jasje vond ik te veel gepriegel met die kleine armpjes.
Hier (half) mei en (begin) maart kindjes. Ik had voor allebei een dikker gevoerd vestje (bij de oudste van de Zeeman, bij de jongste van Z8) met zo nodig een (wikkel)deken erbij.