Wij zijn op zoek naar een buggy die lekker rijdt voor ons, goed met een hand te besturen is ivm ander kind aan een hand (of soms de riem van de hond) en die in ligstand kan en lekker rijdt en zit voor onze zoon met lekkere banden. Ik dacht zelf aan de quinny.... Wie heeft er ervaringen of andere suggesties? Morgen is het nog een dag mama mazzel dag bij prenatal dus hoop voor die tijd op veel reacties, Groetjes s.
Ik heb de gewone quinny. Puur gekocht omdat hij het kleinst opvouwbaar is en ik straks een Peugeot 107 krijg. Maar heel erg lekker vind ik m niet lopen, ben alleen een wandelwagen gewend. Op gladde stukken is hij wel met 1 hand te besturen volgens mij maar als het wat hobbeliger is niet.
Wij hebben ook een Quinny Zapp Extra. Maar alleen omdat het onderstel heel klein opvouwbaar is en omdat de MC erop past. Maar als je lange stukken wandelt of met de hond naar het bos wil, dan is hij niet fijn. En voor mijn man (1.93 M) is hij te laag!
Idd laag en niet met 1 hand te sturen. Wij hebben naast de zapp toen de bugaboo aangeschaft. Is wel wat duurder maar rijdt super!
lekkere banden en quinny zapp gaan niet samen ik vond het een pokke ding en heb hem daarom ook weg gedaan. vond dat gehobbel over de steentjes nou niet echt lekker rijden en ook niet lekker zitten voor de kleine. nou moet ik eerlijk zeggen dat ik buggy's helemaal niet lekker vindt rijden. ik heb een quinny buzz gekocht en daar ben ik super blij mee. lekker met hond wandelen en kan achterin m'n aygo. luchtbanden dus geen gehobbel.
Wij hebben de Quinny Zapp Xtra 'voor erbij'... Onze kinderwagen is een Quinny Speedi, die prima rijdt in het bos en zo als we met de hond aan het wandelen zijn. Ook die kun je goed met 1 hand besturen. De Quinny Zapp Xtra is inderdaad erg lastig te besturen met 1 hand... Hij rijdt wel redelijk, maar niet super fijn eerlijk gezegd. Wel is ie klein in te klappen op natuurlijk de zitting na, die blijft zoals hij is. Je hebt dus altijd wel twee delen...