Ik ben helemaal weg van de ZAPP super wagen. heerrlijk ik heb de titum ook gehad. en de drie wiel daar van kan gewoon op de beugel van de zapp fietsedrager. die rijd ook heeerlijk moet ik zeggen. hij is alleen erg laag vindt ik (178 ben ik) wij hebben nu van vrienden een prental buggie voor de vakantie maar ik twijfel nog heel erg want vindt de zapp beter rijden. en mischien hebben we genoeg ruimten voor de zapp en de bugaboo de zapp rijd heerlijk in de stad in het bos en op het strand gaat het
Hier ook een Zapp gebruiker. En wij zijn er heel blij mee. We hadden eerst een Chicco buggy, maar daar kon ik niet mee worden. Elke keer tegen die wielen aantrappen en lastig sturen. De Zapp heeft een brede wielbasis dus geen getrap meer ertegen. Sturen kan met 1 hand. En niet te laag voor mijn 1.83, wat wel met de Chicco het geval was. Je hebt nu trouwens ook de Quinny Senzz. Ook heel erg klein en licht in gewicht en met ligstand. Is pas nieuw, geen idee van de prijs.
Hey meiden, Bedankt voor jullie ervaringen en info. Ik denk toch dat ik de Zapp niet neem, namelijk omdat hij niet in ligstand kan. Ik vind dit toch voor Kyra wel wat prettiger, zeker aangezien de buggy het enige is wat mee gaat op vakantie, dus hij moet wel comfortabel zijn! Ik zag de Titanium Breeze nog. Die lijkt erg op de Zapp qua uiterlijk, maar kan wel in ligstand, dus ik ga nog even verder kijken
Ik heb vandaag bij de babypark allemaal buggy's getest, en de Zapp rijd toch wel erg fijn. Heb hem toch niet genomen omdat er geen lig functie op zit. Wij zijn gegaan voor de Maxi Cosi Mila, en hij rijd super lekker! Hij lijkt wel een beetje op de Chico Liteway alleen rijd ie lichter en fijner.