Hoi, Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de Quinny Zapp. Ben eventueel van plan er een aan te schaffen. Groetjes, Gina
Ik heb deze buggy niet, maar hij ziet er erg leuk uit! Ik zou deze alleen nooit kopen omdat de rugleuning niet verstelbaar is. Gr. Cellie.
Dat was mijn motivatie dus ook; ik wilde per se een buggy waarvan ik de rug kon verstellen naar ligstand (het is een Koelstra Limbo geworden).
de mutsy spider lijkt heel erg op de quinny zap maar hier schijnen ze langer in te kunnen (de zapp is dusdanig klein dat je kindje er een stuk korter dan tot 4 jaar in vervoerd kan worden hoor ik regelmatig), en deze heeft wel een boodschappen mandje, de hoogte van de duwstang schijnt fijner te zijn (makkelijk verstelbaar en hoger dan bij de zapp?), en de rugleuning is verstelbaar. de regenhoes en voetenzak zijn los verkrijgbaar. er past een autostoeltje op maar volgens mij geen maxicosi maar een mutsy autostoeltje http://www.mutsy.nl/products/spider
Ik heb sinds afgelopen week de zapp. En ik ben er zeer content mee. Danischa slaapt niet meer bijna in de wagen, ze wil alles zien. Maar als ze in slaap valt, dan blijft ze gewoon mooi reacht zitten... Ze valt niet met haar hoofdje naar voren. Begrijp het wel hoor. Maar zeker bij de wat jongere baby's is een wagen die kan kantelen wel prettig inderdaad. Sommige kindjes hoeven bijwijze van alleen al de wagen te ruiken en ze slapen .... Deed Danischa ook. Maar nu dus niet meer. Maar ik ben zeer te spreken in elkgeval, rijd soepel. Is zeer compact in te klappen. Wat ook wel fijn is als je een auto hebt waar een gastank achter in zit..
Wij hebben een Quinny Zapp. Alleen die hebben we erbij. Voor de wandelingen hebben we een andere (en in het begin wanneer baby niet in meer in de maxi cosi past en nog niet in de zapp kan moesten we de grote kinderwagen meenemen. Quinny Zapp is een van de lichtste kinderwagens wat voor mij echt moest omdat ik BI heb. Dus moest makkelijk in gebruik zijn en licht en dat is dit. En ook degelijk. Een van de nadelen zijn idd dat het rugleuning niet omlaag kan. Maar mijn 1'ste doet idd niet slapen tijdens de wandelingen dus dat maakt niet echt veel uit.
Hoi, ik ben helemaal overtuigd. Ik ga voor de mutsy spider. Het is hetzelfde idee als de quinny zapp maar inderdaad met het voordeel dat de rugleuning verstelbaar is. Bedankt voor de tip!
Ik heb het idee dat je de BUZZ met de SPIDER wilde vergelijken.... maar dat je ZAPP hebt geschreven? Want de buzz en zapp zijn ook héél erg verschillend.
Nee, ik bedoelde niet de BUZZ. Ik bedoel echt een kleine buggy voor erbij. Ik vond de quinny zapp lekker handzaam en leuk. Alleen de niet verstelbare rugleuning vond ik nog een struikelblok. Maar de Spider is eigenlijk wel vergelijkbaar met de zapp maar wel met verstelbare rugleuning en in dezelfde prijsklasse. Ik vind de buzz wel erg duur voor erbij. Groetjes, Gina
Ik zou voor de spider gaan.. Heb zelf een dochtertje van bijna 3 en de Zapp en echt veilig is die niet.. Een paar tassen eraan en hij valt met kind en al om..
M'n zus heeft er ook eentje en ze is ervan in de wolken , m'n nichtje is 11 maanden binnenkort, dus zal veel minder bagage zijn in de koffer met deze buggy