Ons energiecontract is bijna afgelopen en ik ben dus weer op zoek naar een nieuwe energieleverancier. Op dit moment zitten we bij Essent en in principe hoeven we daar niet weg, maar als het elders beter/goedkoper kan is dat altijd fijn. Nu kwam ik Qurrent tegen en die komt wel erg positief over. Maar is dit ook echt zo? Iemand ervaring met deze energiemaatschappij en met de windtegoeden? Hoeveel wek je daar mee op? Ze schijnen 250 kwh per jaar te garanderen. En werkt de energie monitor fijn, ook in combinatie met zonnepanelen? Die hebben we namelijk al liggen, maar niet voldoende voor ons energieverbruik; vandaar dat ik de windtegoeden wel interessant vind. Daarnaast zijn ze al een aantal jaar de groenste volgens de consumentenbond; dat vind ik ook wel erg fijn.
Geen ervaring met windtegoeden. Hebben er afgelopen jaar gas en elektra van hun gehad. Geen klachten over. Wij stappen ieder jaar over. Zitten nu een jaar bij eon.
Wij hebben er een jaar gezeten, is een prima bedrijf. Nergens gedoe mee gehad. Hoe het met de windtegoeden zit heb ik geen idee. Hier wel zonnenpanelen, maar geen gebruik gemaakt vd monitor.