Ik ben opzoek naar ideeën voor cadeaus voor ons zoontje die 3 word. Wat zouden jullie aanraden? Spelletjes heeft hij nog weinig interesse in.
Wat zijn zijn interesses? Hier kreeg hij zijn eerste playmobil voertuigen van de bouw. Switch en go dino hot wheels loco bambino Speelgoed van brandweerman sam. Waar is hij fan van? Brandweerman sam? Paw patrol? Blaze? Houten trein van de ikea blijft een hit Ik kan nog heel veel opnoemen. Met 3 jaar gaat een hele nieuwe speelwereld voor hem open. Maar elk kind heeft andere interesses check het sinterklaas topic eens. Daar vind je ook leuke tips.
heb mijn zoontje playmobile gegeven maar hij pakt liever de duplo puzzels een fiets treinset anders samen het intertoys boek bekijken en zien waar zijn interesses liggen
Echt een duidelijke voorkeur heeft hij niet. Ene dag is het dit andere dag dat. In een speelgoedboek is alles wauw. Fiets, puzzels en duplo komt hij in om. Praten kan hij nog niet dus iets aangeven word hem ook nog niet. Liefst zit hij de dag in de tuin te wroeten in zand of modder. Hebben nu een pratende pen dat dingen zegt en hamertje tik. Ook krijgt hij een eigen tafeltje en stoeltje.
Een hijskraan was hier een groot succes. Mijn oudste kreeg hem, maar alleen mijn jongste speelt er mee. Hier heeft hij ook veel switch en go dino's. Vind het fijn speelgoed. Zoontje is er weg van. Ik ben niet zo voor speelgoed met geluid, maar dit is wel leuk en het hoeft niet zo hard. Een groot pluspunt hier is ook dat het nagenoeg onbreekbaar is. Bij mijn zoontje is het allemaal nog heel en dat zegt echt wel wat.
Ja, kinetisch zand en klei is hier ook een enorm succes! Daar gaat zelfs mijn kleine stuiterbal rustig voor zitten.
Hier vandaag 3 jaar geworden, en vorig weekend gevierd. Hij heeft gekregen; Kindertablet ToetToet auto's en wegdelen Loco Bambino met diverse boekjes Tiptoi stift met boekje Boerderij Duplo Electro Junior Letterbord Knippen van Ses Paw Patrol tas om in te kleuren Nieuw bestek Schilderij met verf Boekjes En poppetjes van Infinity voor de PS4. Nog niet alles speelt hij mee, maar oefenen baart kunst Succes!
Zoon krijgt volgende week een Bosh werkbank inclusief allemaal diverse soorten gereedschap. Hij is helemaal weg van boren en timmeren en alles wat met klussen te maken heeft, dus ik verwacht een groot succes
De kurio van telekids, en ben er zeer blij mee! Werkt gewoon met Android maar kan een beschermde omgeving opstarten waar hij niet uit kan en kan daarin aangeven welke apps hij kan spelen. Na een paar dagen kan ik niet meer zonder!
Je hebt bij lobbes zo een grote graafmachine waar hij op kan zitten. Dacht 40 misschien is dat iets?