Hallo dames, Wij gaan 18-22 juni lekker een lang weekend naar Rabbit Hill hoor redelijk positieve geluiden maar was benieuwd naar jullie ervaringen. Is er iets waar ik nog op moet letten? Zit er al een bedje in het huisje? Hoe zijn de restaurants met name buffet? Hoe is het zwembad?
afgelopen november geweest. vond het een leuk park, echt voor de 0-4 jarige, bollo club, binnenspeeltuin en overal buitenspeeltuintjes, kleine dierenweide etc! dus prima voor jullie met 2 kleintjes, het zwembad is niet groot maar er is een peuterbadje en een glijbaan voor de kleintjes. Bij ons (een 4 persoonshuisje) was 1 babybadje en een kinderstoel aanwezig. verder hebben we geen gebruik gemaakt van het buffet, ik zag wel dat er een appart kinder buffet was, dat vond ik wel grappig. We hebben een keer gegourmet in het huisje, dat kun je bij de parkshop bestellen, krijg je een gourmet set te leen, incl. verschillende soorten groenten vlees stokbrood sausjes, was ook erg leuk en makkelijk. Ook de omgeving is mooi, lekker op de veluwe tussen de bossen, wij hebben er heerlijk gefietst en gewandeld. veel plezier!
Wij zijn er een midweek geweest jaartje geleden. Heel leuk park.. Bolo club en indoorspeeltuin heel erg leuk! Zwembad niets bijzonders maar ons zoontje nam toch wel genoegen met het peuterbad.. Je loop zo het bos in bij het park! En leuk al die diertjes (eekhoorntjes) in je tuin.
Wij zijn dit jaar een weekend geweest. Indoor speeltuin vond ons zoontje van 2 erg leuk. Bedje zit erin. Buffet was lekker, genoeg keus. Voor kinderen is er ook een stukje met eten.
Wij hebben het leuk gehad, wel een gammel babybedje vonden wij. Maar het park is zeer geschikt voor een gezin met jonge kindjes!
Super leuk park. Echt niet gaan eten bij het restaurant op het park. Was drie keer niks. In de buurt zitten veel betere. Kijk op Iens.nl en je vind er zo een hoop.
Leuk park, tot nog toe onze beste ervaring. Hebben in het restaurant alleen al la cart gegeten en dat smaakte prima. De kids hadden bollo buffet. Zwembad hebben wij ons prima vermaakt, ook speeltuinen zowel binnen als buiten erg leuk. Animatie voor de kids ook erg goed.
Wij zijn er 3 jaar geleden geweest een midweekje. Onze zoon (toen anderhalf bijna) vond het onwijs leuk, er is genoeg te doen voor de kinderen. Restaurant was ook prima, er is daar ook een supermarktje dus als je wat zou moeten halen kan je dat daar doen. Wij zouden zo weer gaan.
ik vind het ook een leuk park Onze oudste van 7 vermaakt zich er nog prima! Het zwembad is niet groot of spectaculair, maar groot genoeg en de gewone bollo glijbaan in het bad, glijdt toch nog best hard . De omgeving is prachtig en verder is er leuke animatie voor de kinderen op het park. Ik raad het iedereen met jonge kinderen aan. En dan zeker als je een plekje dicht bij de speeltuin vooraan hebt . Wij zijn er inmiddels 3 x geweest, 2x een huisje en 1x met de vouwwagen.
Zijn er vorig jaar een weekend geweest. Leuk park. Genoeg te doen voor kinderen. Wij hebben niet op t Park gegeten maar bij Restaurant Buds, dat is op loopafstand
Ik heb het arrangement uit/thuis geboekt en omdat ik een maagverkleining heb gaat dan mijn voorkeur naar lopend buffet uit dan kan ik steeds kleine dingetjes pakken vandaar. Bedankt klinkt leuk. En de bollo club wat moet ik me daarbij voorstellen?
Landal GreenParks | Ruim 70 bungalowparken in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië en Hongarije hier staat vanalles over bollo, het is een grote beer, die iedere dag rondloopt op het park, en je kunt dan verschillende activiteiten doen, bij aankomst krijg je een hele activiteiten lijst. knutselen, koekjes bakken, spelletjes, vanalles. met de leeftijd van je kindjes zullen sommige dingen misschien wel leuk zijn en andere dingen niet.
Het is een super leuk park wij zijn er 2 keer geweest.. Met als gevolg ooit komt er nog een 3de keer hahaha... Zwembad is lekker compact niet overdreven groot ideaal voor kleinere kinderen en in het huisje staat al een bedje ( wij zijn in februari nog geweest ). uit eten doen wij nog niet met 2 kleine boefjes die alles moord en brand schreeuwen als het hun niet aan staat haha.
Ik heb even het park opgezocht via internet en het ziet er echt onwijs leuk uit zeg! Denken jullie dat het ook leuk is om alleen met een kind te gaan? Dus 1 volwassene en 1 kind van dan 20 maanden? Zou graag een midweek met mijn zoon weg willen en dit ziet er wel heel erg leuk uit.
Super leuk en netjes park. Wij zijn er in maart een weekend geweest en hadden helaas alleen maar regen. Voor de kleintjes erg leuk. Zwembad vind ik nogal tegenvallen. Is geen toezicht en de tegeltjes zijn spekglad. Hebben lopend buffet gedaan en was erg goed. Ook hebben we bij buds gehaald, wij hadden spareribs en kip en was erg goed te eten. Zaten in een 4c huisje, deze zijn vernieuwd. Zit een grote berging in het huisje vond ik ideaal voor de kinderwagen. Wij hadden een campingbedje met apart matras wat er netjes uitzag. Veel plezier alvast.
Ja hoor. Kan prima. Vooral Bartjes Boerderij is dan leuk. Dan kan jij zelf ook even rustig op een van de terrasstoelen zitten binnen terwijl je kindje even verderop in de speelzandbak speelt.
Dit wilde ik ook zeggen . Onze dochter van 7 vond het ook echt nog heel erg leuk. De binnenspeeltuin vonden ze ook echt heel erg leuk, maar een paar dagen was wel genoeg, ze hadden alles wel gezien. Dat stukje met die cijfers vonden ze ook erg leuk om te doen ('er zitten mollen in de grond') De bollo club zijn ze ook altijd naartoe geweest, lekker knutselen en wij een uurtje vrij om te poolen en wat te drinken
Leuk park. Leuke activiteiten voor de kinderen, binnenspeeltuin, buiten ook leuke speeltuin. Zwembad is netjes en niet te groot. Wij vonden het buffet niet echt overdreven, maar we zijn niet zo van de buffet. Wel leuk is dat er een kinderbuffet is. Wik hadden de hond bij en het was heerlijk dat je vanuit het park zo het bos in loopt. En in de omgeving is er van alles te doen: Apenheul, julianatoren, Dolfinarium, dierentuin etc.