Kregen jullie leefregels mee van het zh? Zo niet, welke zijn het dan? Wij hebben morgen de voorlichting. Eens zien wanneer we van start mogen. Dat spuiten is idd niet echt prettig. Ook al omdat je het op vaste tijden moet doen! Met m'n iui's was dit ook al zo, maar met ivf moet er een flinke lading extra gespoten worden geloof ik!
@ m676 hoe was de bijeenkomst? Hebben ze je dit keer wel aan de juiste man gekoppeld in het ziekenhuis😉. We hebben idd leefregels van de uroloog gekregen. Sowieso eerst per brief thuisgestuurd gekregen en tijdens het gesprek heeft ze het nog wat toegelicht. @ brit dus jij ziet ook op tegen de naalden? Je doet het voor een goede reden moet je jezelf maar voor blijven houden. Misschien went het wel als je er eenmaal een week mee bezig bent. Het word duidelijk uitgelegt in de link die je stuurde. Duurt het nog lang voor je met de pil kan starten? Gek idee eigenlijk dat het dan vanuit het ziekenhuis gepland wordt wanneer je de punctie en terugplaatsing krijgt. Maar zeker ook heel fijn dat de techniek en mogelijkheid er is! Ik zal ook voor jou duimen dat het bij de eerste poging raak mag zijn!
Menopur vond ik ook echt niks ivb de naalden .. Nu gonal F en dat is vele male fijner ... Hier Donderdag eerst om 9:00 FM meting wegens dat we met de laatste iui bezig zijn de 9e al weer .. en daarna om kwart over 9 hebben we gesprek bij onze arts want als deze iui mislukt word het sowieso IVF/ICSI... Hoe gaat het nu bij jullie ?