ervaringen recalore dieetpil

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wie van jullie heeft dit gebruikt en kan mij vertellen over hun ervaring ermee? het is op natuurlijke basis en onderdrukt het "honger" gevoel en geeft je veel dorst waardoor je veel water drinkt en dus afvalt. en het gekke is men valt eerst af bij het buikvet. het is bedoeld voor vrouwen die na hun bevalling wat buikvet kwijt willen maar andere mensen met overgewicht kunnen het ook gebruiken. ook als je maar een paar kilo kwijt wilt...

mijn zus en zwager hebben het ook gebruikt en zijn beide 10 kilo afgevallen in 1 maand tijd. nu waren ze niet dik maar mijn zus had nog steeds wat buikvet en woog toen ze begon 69 kilo en nu dus 59 kilo. mijn zwager woog 109 en is nu 91 kilo.

vriendinnen van haar hebben het ook allemaal geprobeerd en zijn varierend tussen de 7 en 10 kilo in 1 mand afgevallen.

ben er nu zelf ook mee gestart en idd je hebt geen trek in iets en drinkt enorm veel water! voel me ook super aktief en blij.....:p zelf weeg ik trouwens 74 kilo en wil er ook minimaal 10 kilo af....

2. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    geen ervaring mee, maar ik lees even mee, :)

Wil namelijk ook graag kilo's kwijt, ben al druk op dieet e.d., maar zo'n pilletje kan altijd meehelpen!

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    sorry het heet relacore.... heb het verkeerd in de titel vermeld...

ben zelf ook heel benieuwd! normaal had ik nu al trek in iets gehad en heb dat nu totaal niet! voel me verder prima eigenlijk.....

4. MamavanF

MamavanF Actief lid

4 nov 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees ook mee

5. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

hmmm ik lees ook even mee.
    Maar wat ik me dan weer afvraag....je krijgt er veel dorst van maar als je dan ipv water een sapje pakt...dan heeft zo'n pilletje natuurlijk ook geen zin.

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    een wonderpilletje, ach dat wil iedereen wel...
    scheelt dat het op natuurlijke basis is, maar ben nooit kapot van pillen...

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je niks eet en daarbij drie liter water drinkt op een dag en geen pillen neemt, val je die kilo's ook wel af.;) Alleen jammer dat de afgevallen kilo's er vaak binnen no time weer aan zitten.

Als overgewicht op te lossen was door middel van een pilletje, dan zouden er geen dikke mensen meer zijn. Dus ik geloof er niet in. Gezond eten en beweging is de beste oplossing.

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ik ken de pil niet, maar wil je wel waarschuwen voor het dorst effect wat het schijnt te geven.
    TE VEEL water op een dag of in korte tijd achtereen is schadelijk voor je lichaam en kan zelfs de dood tot gevolg hebben (watervergiftiging)

9. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    tja zo kun je ook denken.... maar in mijn nabije omgeveing geeft het bij iedereen goede resultaten. soms heeft men een extra steuntje in de rug nodig en als dit dan werkt... daarbij ga je ermee afbouwen van 1 per dag na 30 dagen naar 3 per week. daarna 1 per week en dan stop je ermee.....

mij zus is er al klaar mee en is nog geen kilo bijgekomen hoor, en je kunt het beste gekoeld water drinken ipv sap maar als je een paar sapjes tussendoor drinkt is dat geen ramp. zelfs niet als je een koekje eet of een bakje chips hoor...

bij mij is het erg handig dat ik gewoon geen hongergevoel heb... normaal eet ik vaak kaasbroodjes tussen de middag enzo.....

nu ben ik niet iemand met overgewicht maar alleen de welbekende zwangerschapsbuik... dat vind ik verschrikkelijk! heb al vanalles geprobeerd maar het lukt me niet.... met dit middel moet het wel werken..... dus we zullen zien.. wie niet waagt die niet wint :p

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    2 liter vocht kan geen kwaad toch....:p

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    twee liter valt bij mij niet onder de categorie; enorm veel water zoals je in je start topc aangeeft.

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nouja bij mij valt dat wel onder veel drinken. zoveel drink ik nooit... nog nieteens een liter op een dag.... denk niet dat iemand 6 flessen water op een dag drinkt. en daarbij kan je dat zelf bepalen hoeveel je drinkt.... dus dat zal wel meevallen.....

13. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Meer dan 2 liter zou ik niet drinken, wat dat kan inderdaad schadelijk zijn.

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    persoonlijk vind ik 10 kilo in 1 maand een tikje ongezond (zeker als je al niet met groot overgewicht kampt), en ik geloof ook niet in pilletjes ... gewoon gezond eten, bewegen of een gevarieerd dieet beginnen ...

Maar goed, als jij je er goed bij voelt, moet je het doen lijkt me ...

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    dan val je ook zonder die pillen wel af als je het normale vochtgehalte op een dag tot je neemt.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben ik het mee eens. Wanneer je schoonzus zoals je zegt 69kg woog en in 1 maand 10 kg afviel is dat echt enorm veel in zo´n korte tijd en dat kan gewoon niet gezond zijn.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb je trouwens echt vet bij je buik, is het niet gewoon vel?

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ach tuurlijk is dat ongezond en vaak zit het er zo weer aan omdat mensen dan denken lekker snel af te kunnen vallen zonder er wat voor te hoeven doen. daarna gaan ze vrolijk weer verder waardoor ze weer aankomen. Het is echt discipline en doorzettingsvermogen. en je moet je eetpatroon aan passen en zorgen dat je zo blijft eten, iets wat mij dus niet lukt. ik heb die discipline niet maargoed ik kamp ook niet met enorm veel overgewicht.

19. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Helemaal mee eens!!! Bestond er maar een wonderpilletje, dan stond ik als eerste aan de toonbank :D

Ik ga gewoon naar de diëtiste. Het gaat wat langzamer, maar wel gezonder.....

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik wil ze ook wel eens proberen, waar koop je ze??

Deel Deze Pagina