ervaringen recalore dieetpil

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    wat ten koste kan gaan van je gezondheid ... ja, daar zou ik het ook voor doen :(

ik ben 10 kilo afgevallen in 10 weken (WW), ik snap niet zo goed waarom het perse in 1 maand moet ...

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    hier kun je e kopen....

Trendy Baby & Beauty

je hebt ze de volgende dag al in huis!

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Maar nu nog een keer de vraag; waar kan je de pillen kopen/ bestellen dan???

Edit: Sorry je was me dus net voor.....:D

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ach alles kan ten koste gaan van je gezondheid, roken bv... heel slecht voor je hart en bloedvaten en kan je dood aan gaan, te veel eten en overgewicht ook... is beter dat je er wat aan doet dan toch....

10 weken duurd me te lang... wil er nu gewoon vanaf en dit helpt me een handje....:)

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hoeveel pillen zitten er in zo'n doosje?

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    30 capsules...... en je neemt er elke ochtend na je ontbijt eentje van....

7. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Nou jij liever dan ik. De diëtisten en dokters zeggen niet voor niets dat je niet meer dan 4 kilo per maand mag afvallen. Dat heeft een reden.

Lees nu ook dat het niet goed gekeurd is door EMA (Europa) en FDA (USA). Daarnaast ontbreekt er een lijst met de officiële ingrediënten. Wie weet wat voor gif ze er in hebben zitten. En er zit wel speed in, maar dit is een kleine hoeveelheid.

Edit zie nu dat het wel door FDA is goedgekeurd. ik wacht eerst op een goedkeuring van Europa.

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    is juist wel goedgekeurd.... en speed zit er zeker niet in hoor... heb je zeker via andere fora af? niet alles geloven wat er op internet staat. bel maar eens naar een apotheek die kunnen je zo een lijst geven wat er werkelijk in zit en of het een goedgekeurd middel is.... ik check echt wel eerst alles voordat ik eraan begin hoor....! internet is een goede raadgever maar niet alles is waar!

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dankje, maar ik lees op internet ook dat mensen er 2 nemen? 1 na het ontbijt en 1 voor het slapen gaan?

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja dat is een ander potje, een paars/roze.... daar mag je er zelf 3 per dag van nemen.... daar heb ik geen ervaring mee... wel met degene waar ik je een link van een website naar heb gegeven....

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    en trouwens, er zit een stofje hoodia in die afkomstig is van de cactusplant en dat neemt dus je hongergevoel weg.......

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Relacore Dieetpil Beoordeeld – Reacties 52 | Ervaringen en Dieet Forum

Ik lees nu ervaringen op deze site, er is ook een vrouw die gebeld heeft met het ggz en die was er helemaal niet bekend mee. Een pil word nu opgestuurd om te testen in een drugslab. Ben benieuwd wat eruit komt. Voor nu lijkt het me echt een dikke troep wat je slikt. kan nooit gezond zijn. GGZ had ook tegen deze vrouw gezegd dat veel planten giftig zijn die ze voor dit soort dingen gebruiken...

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Oke ;)

14. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Inderdaad ik lees ook op andere fora, er was laatst zelfs een discussie over dit onderwerp (die helaas verwijderd is) op een forum waar ik ook lid ben. ik wil graag de ervaringen van anderen weten en van sommige dingen schrik ik wel. En ik geloof niet alles wat op internet staat, maar als meer dan 10 mensen dezelfde bijwerking heeft dan trek ik wel mijn twijfels bij dit product. Maar goed als jij graag deze dieetpil wil slikken moet je dat zeker doen. Succes ermee

15. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    tja maakt mij niet zoveel uit eigenlijk.... zal wel meevallen allemaal hoor.... ik denk maar zo te dik zijn zoals vele nederlanders zijn is nog ongezonder! roken al helemaal, en drank ook.... dus een pilletje slikken is net zo ongezond... alleen is dit tijdelijk en overgewicht hebben en houden verkort je levensduur... je moet keuzes maken in het leven he...:p en vind dit zo slecht nog niet..... als er speed in zou zitten dan zou je de hele dag stuiteren... dat is dus echt niet het geval....

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dankje, en ook voor de moeite om de nadelen ervan op te zoeken en met me te delen.... maar ik heb dat allemaal al gelezen... daarna naar de apotheek met dat potje en gevraagd wat hun ervan wisten. ze hebben gebeld en kregen een fax met een lijst met ingredienten en ook dat het is goedgekeurd en dus allang is getest... is al heel lang op de markt namelijk...

wat pas echt troep is is ALLI... die heb ik enkele weken uitgeprobeerd en kreeg er hele erge buikkramp van op een gegeven moment en was de hele dag aan de diaree... en dat is dan wel weer verkrijgbaar via en huisarts? lijkt me veel ongezonder namelijk.... dus ik geloof het allemaal niet zo hoor wat men zegt...

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Over wat voor een bijwerkingen heb jij het dan? ik lees juist op internet positieve verhalen

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ik begin me het nut van dit topic af te vragen, je vraagt om ervaringen die je zelf al hebt gelezen op het internet, zoals je zegt. Vervolgens neem je niets aan van de waarschuwingen die op het internet te lezen zijn en gooi je alle bijwerkingen heel ver weg.
    Wat wil je nu precies met dit topic bereiken?

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wie denkt dat 'natuurlijke ingredienten' geen kwaad kunnen hebben het bij het verkeerde eind.

In recalore zit magnolia berk en dat tackelt je cortisollevel. Maar daar moet je niet aan gaan lopen knutselen. Cortisol is ook een zinnig hormoon dat zorgt voor een goede bloedsuikerspiegel, bloeddruk, immuunsysteem en natuurlijke ontstekingsremmers.

Dit middel kan niet gezond zijn. Ik denk serieus dat mensen die nog een zwangerschapswens hebben dit niet moeten nemen.

20. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    hartkloppingen (en dit hadden 9 van de 10 mensen die deze pil hebben gebruikt)
    niet meer kunnen slapen van alle energie die men heeft
    hoofdpijn
    duizelig worden
    en sommige mensen waren chagrijnig en anderen hadden het idee dat ze depressief werden

er waren natuurlijk ook andere mensen (de overgrote deel) die veel af zijn gevallen en die deze pil de hemel in prijzen. Maar die kleine groep heeft me toch laten schrikken! Het is natuurlijk zo dat de pil een positieve werking heeft op persoon a en b, maar een negatieve op persoon c. en je zal maar net persoon c zijn. Nee, hartelijk bedankt maar dat spul komt mijn huis niet binnen!

Ik ben trouwens benieuwd naar de resultaten van de drugslab.

@mora27 ik vind het wel vreemd dat je wilt afvallen omdat je vindt dat overgewicht ongezond is (dat is ook zo), maar waarom wil je dit op de ongezonde manier doen? Als je 22,50 + verzendkosten per maand wilt uitgeven kan je net zo goed weightwatchers uitproberen of een abonnement bij de sportschool nemen.

Deel Deze Pagina