ervaringen recalore dieetpil

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Het komt op mij een beetje over als je kop in het zand steken.
    Tuurlijk is overgewicht roken enz slecht. Maar wie zegt dat die pillen geen troep zijn.

Sorry maar als je er hartkloppingen van krijgt......

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ach ja ... als je je blind staart op 10 kg in 1 maand afvallen, dan neem je alle slechte dingen natuurlijk voor lief he ... ;) Het doel heiligt de middelen en waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan.

Ik snap het ook niet hoor ... ;)

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    achja... we zullen het zien allemaal..... snap best dat sommigen er slecht over denken hoor.... wat ik ermee wilde bereiken was mensen opsporen die het nu op dit moment zelf gebruiken en dan die ervaringen delen....

oh en een kinderwens hebben wij niet meer... ons gezinnetje is compleet gelukkig:D en gelukkig compleet:D dus dat zal het probleem niet zijn..........

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik zou het ook wel willen proberen,heb echt overgewicht en kan wel een steuntje gebruiken,ik hoef geen 10kilo in de maand af te vallen maar een paar kilo per maand zou wel fijn zijn,zo leukt het me echt niet,ook niet met hulp van een dietiste helaas.

Ik twijfel alleen een beetje,een jaar of 10 terug heb ik stackers gebruikt(de oude versie zeg maar)maar daar werd ik wel erg hyper en opgefokt van,dat was ook niet lekker....

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik heb dit topic eens even doorgelezen, en waar ik me nog het meest over verbaas is het volgende;

Dat je dieetpillen gaat gebruiken terwijl je niet eens overgewicht hebt. Bmi is keurig netjes! Why???

En dan moet er "effe snel" 10 kilo af....

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Excuses, ik voeg eigenlijk niets toe zie ik....

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    o dat geeft niet hoor... maar het is gewoon alleen mn buik wat mij enorm dwars zit en ik erg onzeker door ben geworden. was altijd mooi slank en nu ook wel alleen dat buikje he... zit me gewoon niet lekker.... vandaar dat ik dit probeer... na meerdere goede resultaten in levende lijfe te hebben gezien dan he! mijn bmi is idd goed 23,1 maar dat wil niet zeggen dat je dan ergens iets meer vet hebt zitten.:D ach ik heb 2 prachtige meiden mogen krijgen en heb dat er zeker allemaal voor over gehad hoor! alleen nu na 2 jaar heb ik wel zoiets van dat buikje mag nu weleens weg hoor! ik zorg er zowiezo voor dat ik niet aankom, er mag nu alleen wat vanaf:p

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja, ik snap het wel ja.... wat voor sport doe je?

Misschien iets erbij gaan doen of wat meer focussen op het buikgebied...

9. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    sporten heb ik geen tijd voor helaas. maar heb wel een buikspierapparaat die in gebruik is:D dus die is goed te combineren nu...

10. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Ik heb niet alles gelezen maar wil toch even reageren...
    Ik schrok bij de titel dieetpil.. Daar moetje niet aan beginnen, kilo's die er makkelijk af gaan komen er nog makkelijker aan. En dan erbij is er de mogelijkheid dat je niet alleen vet maar ook spiermassa verliest. En je weet nooit wat voor troepjes erin zitten!
    Mijn vriend is voedingsadviezeur hij zeurt er mij iets te vaak over haha maar is goed bedoelt en heeft me wel geholpen om voor mijn zwangerschap van de 85 naar de 69 kilo te gaan!! en maakt dieeten en ook dieeten op maat. Als je gezond wil afvallen moet je je hele eetpatroon veranderen. Minimaal 2x pw een uur bewegen (dus wel dat je hartslag omhoog gaat) En naar je lengte en gewicht eten (wel gezond he geen friettent of afhaalchinees). Een klein vrouwtje van 1.65 en 70 kilo heeft veel minder nodig dan een man van 2 meter en 120 kilo.

Iig een paar tips.
    Meer spiermassa = meer vet verbranden, spieren wegen alleen 3x zoveel als vet, dus let meer op de spiegel en minder op de weegschaal.
    Gevarieerd en gezond eten.
    eet 6x per dag 3 maaltijden en 3 tussendoortjes
    koolhydraten gebruik je savonds niet meer, dus eet geen of minder pasta aardappelen en rijst
    Beweeg min 2x pw een uur

ps sorry als ik betweterig overkom ofzo, maar ik heb zelf jarenlang met eetproblemen gekampt..

11. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nalia,heel goed juist dat je dat hier deelt. Zelf ben ik ook jaren geleden 20 kilo afgevallen en dat is er nooit meer aangekomen( nu wel weer door bevalling,maar ga het op dezelfde manier proberen af te krijgen) ik heb heel erg gelet op vetten, dus weinig vet en om de 2 en een half uur eten. Niet te weinig,maar ook niet te veel. Ook een beetje gesport en ik viel geleidelijk af!

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    6 x per dag eten? pff dat doe ik echt nooit...! smorgens krijg ik al niks weg anders ga ik echt braken... nu moet ik wel dus neem ik een plakje ontbijtkoek waar ik een half uur over doe... daarna een glas melk... en even later neem ik de capsule in met een glas lauw water... smiddags neem ik een appel... en savonds warm eten... de snackjes zoals een kaasbroodje o.i.d. laat ik achterwege... daarbij drink ik genoeg en beweeg ik de hele dag.... savonds ben ik ook altijd bezig met iets ipv hangen op de bank. ben dan in de tuin bezig of zoals nu aan het helpen met de keuken verbouwen en de nodige troep daarna weer opruimen. heb nog een eigen webwinkel waar heel veel tijd in zit.

dus al met al vind ik dat best druk op zo'n dag, en dan heb ik natuurlijk nog 2 kleine meisjes rondlopen die vanalles willen doen overdag....:p

ik pas mijn eetpatroon dan ook zeker aan! en nu maar eens zien wat het me brengt eind van de maand...! voel me goed verder hoor, geen bijwerkingen gehad nog...

13. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je het weten of het werkt?

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het enige wat je eet van s´morgens vroeg tot s´avonds is een plakje ontbijtkoek en een appel?

15. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja zeker! ik zal af en toe hier wel schrijven hoe het gaat en hoeveel kilo's eraf gaan.... tenminste als het topic blijft staan :p

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja... heb echt geen trek in iets erbij....

we eten wel om 17.00 al warm.... en normaal at ik pas om 14.00 een broodje ofzo.... maar heb ik nu nog geen trek in eigenlijk...

17. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Als ik alleen een plakje ontbijtkoek en een appel en warm eten zou eten zou ik ook vanzelf afvallen.

18. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Ik bedoel het niet verkeerd, want vind het wel interessant klinken wat je schrijft,

Maar ik denk heel eerlijk dat jou lichaam in de spaarstand zit. Het lichaam weet niet wanneer deze weer eten krijg en doordat die toch wil overleven houdt het lichaam vast wat hij heeft en val je dus niet af..

Het is daarom echt beter om een paar keer kleine beetjes te eten..
    Bewegen doe je genoeg lees ik..

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Van zo weinig eten gaat je lijf vanzelf in de spaarstand en val je niks af.

Weet je wat het is met crashdieten? Ze werken maar tijdelijk. Zodra je weer gewoon gaat eten (gewoon is iets anders dan wat je gewoon was, dus niet je oude patroon) zal je weer aankomen. Crashen en aankomen, jojo-en dus. Heel slecht voor je lijf.
    Snel afvallen mbv pillen is ook crashen.

Vetcellen die er eenmaal zitten, op je buik bijvoorbeeld, gaan niet weg. Ze raken wel leeg en als je gezond eet en sport kunnen ze dat blijven.
    Je hoeft trouwens vet niet te vermijden. En koolhydraten ook niet. Je motortje moet wel blijven branden.

Je hebt gewoon uit alle groepen bouwstoffen nodig: vetten, koolhydraten, eiwitten, vezels en vocht.

20. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ik denk dat jouw probleem 'm zit in het hele eetpatroon in z'n geheel ... daar gaat geen pot pillen aan helpen ...

Deel Deze Pagina