Omdat de vakantie nog ff duurt, maar ik toch zoveel behoefte heb aan zon, zitten we te denken aan een last-minute voor nu. Bijvoorbeeld Turkije of Egypte. Turkije is ontzettend goedkoop, maar waar ga je nou naartoe? Ik ben nogal een bange poeperd en ga eigenlijk liever naar de Canarische Eilanden, maar daar zijn we al eens geweest. Dus mijn vraag: wie heeft ervaring hiermee en heeft een goede tip?
Tja dat ligt er helemaal aan wat je zoekt op je vakantie! Gaan jullie veel dingen ondernemen? Of wordt het een relax vakantie? In Turkije en Egypte heb je veel All-in hotels en daar moet je van houden. Je bent wat meer gebonden aan je hotel alhoewel je evengoed wel uitstapjes kan maken natuurlijk. Op welk canarisch eiland ben je geweest? Ik zou gewoon naar een reisbureau gaan (daar heb ik ook jaren gewerkt) en je wensen vertellen en dan kunnen ze je vast en zeker een goed advies geven over welke bestemming voor jullie geschikt is. Maart is voor de can. eilanden en Turkije trouwens wel een onzekere maand qua weer. Je kan geluk hebben natuurlijk.
Canarische eilanden zou ik op dit moment niet doen. Het regent daar pijpestijlen! Ik weet niet hoe het precies met het weer zit in turkije, Maar in Egypte heb je denk ik de meeste kans op de zon.
Hey, dank jullie voor de reacties. Ja, had idd inmiddels ook begrepen dat de Canarische Eilanden en Turkije niet zonzeker zijn. Waarschijnlijk toch maar iets in Egypte zoeken.