Meestal valt een missend lid me wel op - ben zelf ook een aantal keer geswitched. Ik heb echter geen flauw idee wie 'mamavanc' is en/of was en of ze al dan niet is verdwenen hier van ZP. Een tip: ze zal waarschijnlijk weer terugkomen onder een andere naam.
Ach, elke keer gaan er weer leden die later wel terug komen onder een andere naam. Waarom zou je je er druk om maken
En Drieka? Vond haar topics en antwoorden altijd zo leuk. Iemand die weet waarom ze niet meer actief is?
Ik vraag me wel af of die mensen zelf weg gaan, of dat beheer eindelijk wat strenger optreed tegen dames, die zich niet kunnen gedragen. Ik vind dat vrijheid van meningsuiting wel degelijk grenzen heeft en er zijn er een hoop, die daar vér overheen gaan. Daar zijn ook de forumregels voor, maar ik heb niet het idee, dat daar veel op gemodereerd wordt. (Of dat gebeurt wel, maar dan heel discreet, wat dan weer vóór het beheer/de mods spreekt!) In het geval van MamavanC denk ik trouwens niet dat ze weggemodereerd is. Ik was het zeker niet eens met haar denkwijze m.b.t seks met getrouwde/bezette mannen, maar van wat ik me kan herinneren heeft ze hier op het forum geen nare dingen gezegd.
We zaten in de maartmama's, en ook met elkaar op FB. Maar ze vond dat we soms kritiek gaven en was daar niet van gediend. Is op een lullige manier weggegaan, wij snapten er niks van. Niet iedereen doet alles hetzelfde tenslotte. Maar zij voelde zich aangevallen. Ineens was ze weg en ook weg van FB, zonder ons wat te zeggen. Wij vonden het ook jammer!
Dat kun je zien he...als je zelf je account op zegt staat er: niet meer actief, als het beheer optreedt: geblokkeerd.
Jammer, ik vond stressbal en MamavC allebei leuk. Zou jammer zijn dat ze weg is door dat topic, de meeste hadden wel een andere mening maar ik vond het nog meevallen met hoe hard het er aan toe ging.
Ja zo erg was ik nou ook niet, toch? Maar goed, er kunnen nog 100 andere redenen zijn waarom ze haar account heeft opgeheven. En we kunnen het ook niet meer vragen