Over het algemeen kun je die baden huren. Dan hoef je tenminste ook niet te bedenken wat je er daarna mee wil. Doorgaans is het een flink bad en zet je dat in je woonkamer oid neer. Tip: denk ook even aan je houten- of laminaatvloer... de omgeving zal er namelijk ook wel nat van worden en dat beschadigt misschien je mooie vloer. Nog een tip: check bij je verloskundige of ze je ook helpen bij een bad-bevalling. Die van mij deed het namelijk niet. En hou rekening met de mogelijkheid dat je misschien niet thuis mag bevallen en dan het bad voor niets geregeld hebt.
Ik ben in bad bevallen, gehuurd van de VK. Ik vond het erg prettig, de warmte en de druk van het water hielp met de weeën. De dag erna leeg gepompt, schoongemaakt en terug gegeven aan de VK. Easy peasy
Ik wil ook heel graag in bad bevallen en ga er 1 huren, incl verwarmingselement, lamp ed. Kost wel bijna 300 euro maar een bevalling in het ziekenhuis is duurder!
Ik wou ook in bad bevallen, ging er met 4-5 centimeter ontsluiting in.. en ik vond het helemaal niks... tijdens de weeen vond ik het heerlijk om te bewegen en heen en weer te wiebelen, en in het water kon ik me benen niet ''lekker'' kwijt... maar de meeste vrouwen is het wel goed bevallen! dus er lekker voor gaan dan weet je het... je kan er zo weer uit
Ik wilde bij de eerste ook graag in bad bevallen, de vk heeft er zelf een. Helaas al bij 34 weken bevallen, dus dat bad zat er niet in. Nu een nieuwe kans! Hopelijk kan het dit keer wel!