Hallo, Mijn dochter heeft sinds haar geboorte last van lichte eczeem. De HA wil liever geen hormonenzalf voorschrijven omdat ze lichtgetint is en daardoor pigmentvlekjes zou kunnen krijgen. Nu heb ik gehoord dat revita creme geen hormoonzalf is. Heeft iemand ervaring met deze zalf?
Hier ook sinds een paar dagen in gebruik. Ik smeer het vooral op haar gezichtje (op haar lijfje toch voornamelijk de lanette en hormoonzalf) maar haar gezichtje is weer helemaal lekker zacht! Voorheen erg schraal met wat plekjes eczeem, maar nu kan ik er gewoon niet vanaf blijven zo heerlijk zacht! Er zitten ook geen schadelijke stoffen in de creme dus ik zou het proberen. Ik heb de creme al wel eens op haar buik en benen gesmeerd waar de eczeem wat erger is en ik kan niet zeggen dat het helpt (maar daarvoor heb ik ik ook te weinig gesmeerd) maar het werd ook niet erger of zo. Ik ben begonnen met kleine plekjes te smeren en kijken hoe ze daar op reageerde. Dus als je daar bang voor bent, zou ik het zo eens doen!
Hoi meiden, Ook mijn kleintje heeft schrale plekjes in haar gezicht. Waar is de revita creme te koop? Groetjes
Hier nu een paar dagen ook heel haar lijfje ingesmeerd en alles is gewoonhelemaal weg!! Heerlijk zacht babyvelletje nu, echt zo fijn! Te koop bij a HEALTHY body
Nee, de verkoopster van de Revita crème importeert deze Creme namelijk uit Kroatië en is de enige in nl die dit verkoopt!