Heeft iemand ervaring met deze rietjesbeker? Wij hebben nu die van Nuby en die bevalt op zich goed, maar er komt zoveel viezigheid overal tussen en krijg t dus niet makkelijk schoon allemaal, omdat je m niet uit elkaar kan halen..
Klopt inderdaad, maar hij is wel makkelijk schoon te houden. Ik vind hem best wel fijn en zet 'm ook gewoon in de vaatwasser.
Mijn zoon had de beker net twee dagen en toen was het rietje stuk gebeten. Wij hebben er niet veel aan gehad dus.
Deze lekt vreselijk. Hij moet idd rechtop blijven om niet te lekken. Ik ben toch gek van de Nuby beker. Die lekt tenminste niet en ze kan hem heel goed zelf pakken en drinkt er goed zelf uit. Ik was hem met de hand af en wat komt e rnu in het rietje? Ik gebruik het dunne borsteltje dat bij de Difrax beker zat, maar die zijn vast ook wel ergens los te verkrijgen. Ze drinkt alleen water en thee uit de beker dus echt vies wordt het niet lijkt me.
Ik weet niet maar ik heb twee rietjesbekers van Difrax en die kan ik 360 graden in de rondte draaien maar er komt geen druppel uit. Dus begrijp niet waarom ie bij anderen wel lekt, maar hier zijn ze lekvrij. Bevalt hier heel goed, rietje kan helemaal uit elkaar worden gehaald en gaat dan gewoon in de afwasmachine.
bedankt.. dan wordt t toch maar weer die van nuby.. de oude hebben we per ongeluk kapot getrokken, omdat we dachten dat ie wel uit elkaar kon (A) haha..
hier ook een difrax die heel erg lekt hoor, gebruik hem echt nooit, vind het erg irritant dat ie zo lekt
Ik heb er twee en ze lekken allebei heel erg! Als ik hem op zijn kop houd, komt het zowel door het rietje zelf als langs de randen er doorheen. Fijn dat de jouwe niet lekt!
Ik heb deze en die van nuby en vind ze allebei fijn. Het rietje van nuby haal ik er trouwens regelmatig wel helemaal uit en dan gaat alles in de afwasmachine.