Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die in het Rijnland Ziekenhuis in Leiderdorp zijn bevallen. Ik ben wel benieuwd, want ik heb er wat verschillende verhalen over gehoord, van heel positief tot heel negatief. Dus kom maar op met die verhalen, ik hoor ze graag!
Hey mamasu Ik ben vorige week dinsdag bevallen van een prachtige dochter in het rijnland in Leiderdorp. Het was de bedoeling dat ik thuis zou bevallen maar wegens langdurig gebroken vliezen was ik genoodzaakt om in het ziekenhuis te bevallen. Ik kreeg dinsdagnacht om 12:00 toch nog spontaan weeen en mijn vriend heeft direct het ziekenhuis gebeld dat we eraan kwamen. We werden perfect opgevangen, ik heb het als super positief ervaren. Lieve mensen, goede begeleiding, pijnbestrijding als je erom vraagt! En hele goede nazorg. Heerlijk een nachtje in de kraamsuite geslapen met mijn vriend en de kleine naast me, goed eten, goede verzorging van de kleine, kortom, ik vond het super. Mocht ik ooit nog een tweede krijgen, zal ik er direct voor kiezen om daar te bevallen en niet thuis. Mijn meisje haar hartslag daalde tot bijna nul tijdens het persen en ze hadden er binnen 2 seconden een vacuumpomp opzitten, ik moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ik thuis was geweest , dus dat doe ik ook maar niet. Ze is uiteindelijk na een vrij snelle bevalling om 7:15 geboren. In elk geval, ik vond het uitstekend! Ik hoop dat je er wat aan hebt. Liefs Jojo
Bedankt voor je reactie! (heb je ook pb gestuurd...) Dat klinkt in ieder geval superpositief. Ik ben benieuwd of er nog anderen zijn met ervaring!
Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee (ben thuis bevallen), maar m'n schoonzusje is zo'n 9 weken geleden in het Rijnland L'dorp bevallen en zij was er zeer positief over. Eigenlijk dezelfde ervaringen als jojo al heeft geschreven hierboven en wat zij bovendien erg prettig vond is dat de ouders van beide kanten op bezoek mochten komen zodra de kleine geboren was, ook al was dit om middernacht.