In juni vorig jaar is er bij mij pcos vastgesteld. We waren toen 7 maanden bezig om kinderen te krijgen. Helaas bleek mijn man ook nog traag zaad te hebben, dus IUI werd de volgende stap. In oktober en november 2 pogingen gedaan, allebei negatief. Daarna de keuze gemaakt om even te stoppen en te kijken wat er zou gebeuren. Ik kreeg een goede cyclus. Mijn cycli zaten tussen de 28 en 31 dagen! Helemaal blij. 3 weken na mijn laatste menstruatie kreeg ik last van pijn in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moest worden. Daarna volgde geen menstruatie. Nu ben ik inmiddels 6 weken geleden ongesteld geweest en nog steeds geen teken van menstruatie. Wel hou ik de vage pijnen in mijn onderbuik. Ik heb 2 zwangerschapstesten gedaan waarvan de laatste afgelopen zaterdag. Allebei negatief.
Hoi hoi Wat vervelend dat je nu toch weer aan het wachten bent op een menstruatie, het ging zo goed! Persoonlijk zou ik contact opnemen met het ziekenhuis, en horen wat ze daar van jou verhaal vinden, een belletje kan nooit kwaad en dan zullen ze jou wel kunnen adviseren.. Succes met alles Groetjes Mariska
Net het ziekenhuis gebeld. Ze vonden het wel apart dat het ineens na de IUI zo goed ging met mijn cyclus, maar ze waren wel positief verrast. Ik moet het nog even aankijken en anders over een paar weken bloed laten prikken en een echo laten maken om te kijken hoe het er voor staat en of de pcos terug is. Ik moet in ieder geval ook nog een zwangerschapstest doen voor die tijd.