Paranormale en spirituele beurs

Discussie in 'De lounge' gestart door Senna82, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Over 3 weken ga ik naar paranormale en spirituele beurs. Ik ben er nog nooit geweest en ben dus enorm benieuwd naar wat ik kan verwachten.

2. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    ik ben eens naar paraview geweest want daarvoor had ik kaartjes gewonnen. Nou was wel benieuwd... zoizo was er haast niemand dus dat was al dat ik dacht shit :p Dus wij daar rond lopen was een leuk kraampje met edelstenen dus had ik gekocht want ik zocht een bepaalde en die hadden ze daar. Ben ik erg blij mee. Maar goed verder op de beurs wordt je aangesproken bij kraampjes wat ze doen enz. Bij 1 kraam een man met jaaaarenlange ervaring blablabla en het enige wat je hoefde te doen was je hand op de scanner te leggen en de computer rekende het voor je uit. Toen stonden we echt zo van owkeee :/
    En een ander kraampje dacht een vrouw dat mn vriend en ik broer en zus waren?! Nou echt voor dat soort dingen ga ik toch geen geld uitgeven. Ook met tarot enz stond er en aura foto.

Ik hoopte dat iemand bij zown kraampje me zou aanspreken en iets zou zeggen waarvan ik weet dat ze het niet kan weten. Dan zou ik best willen betalen voor zown reading ofzo. Dan bewijs je jezelf echt.

Nou goed we stonden met 10 min weer buiten haha :D Kunnen er nog steeds om lachen :p

3. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL

Hier ook zoiets inderdaad :) Binnen een kwartier waren we weer weg. Het was allemaal zo knullig en ik had verwacht dat een reading oid bij de entreeprijs in zou zitten....

Hier kunnen we er ook nog steeds om lachen (behalve mn man, die heeft sowieso niks met dat soort dingen en ging op aandringen van mij met tegenzin mee :D)

Deel Deze Pagina