Even een vraagje voor de mensen die in Weerterbergen zijn geweest.... Wij gaan er dit weekend heen. Hoe is het zwembad? Is het een beetje leuk voor en 3 jarige? En zijn er ook speciale baby ruimtes, of nog beter...baby omkleedhokjes (zoals bij centerparcs). Ik zie op de site namelijk niet echt veel foto's van het zwembad.
hmmz zie al wel dat ik last minut ga boeken maar ik zag dat er in cochem ook nog 1 zat die spreekt me ook wel aan
Wij zijn altijd heel tevreden over roompot.. Op verschillende parken al geweest(niet op die waar jullie heen willen) Het is idd geen centerparcs. Het is net iets minder luxe.. Maar voor de prijs die je betaald vind ik het allemaal prima!
Ik ben 4 jaar geleden naar Hambachtal geweest en het was toen erg verouderd (huisjes, inrichting, onderhoud van straten, receptie, restaurant). Roompot had het toen net gekocht/overgenomen. Ze gaven aan dat ze het gingen renoveren. Weet niet of dat intussen echt gedaan is.
Ik ben in de Schaapskooi geweest, in Epe. Van de huisjes moet je niet al te hoge verwachtingen hebben. Het is gewoon een stacaravan, met een beetje gedateerd meubilair en sanitair. Wel lekker beddengoed, en het bed lag ook prima. Het oogde wel schoon toen wij aankwamen, maar het idee dat de eindschoonmaak niet verplicht is vind ik achteraf toch een beetje vies idee. Wie zegt dat de persoon vóór ons het wel echt goed/hygiënisch heeft schoongemaakt? Ik heb dus alles ook schoongemaakt toen we daar aankwamen, voor de zekerheid. Het park op zich vond ik prima. De huisjes lagen allemaal heel rustig, tussen de bomen, direct aan het bos. Een paar speeltuintjes voor de kinderen en een goede snackbar. In het restaurant zijn we niet geweest, en ook niet in het zwembad (zag er erg oud uit, verwacht geen subtropisch zwemparadijs). Aardige medewerkers, goede service. O ja, laat je laptop maar thuis want wifi is echt een ramp daar (althans in het park waar ik zat).
Wij zijn in Roompot Weerterbergen geweest, 2 maanden geleden. Gekocht via vakantieveilingen, dus voor een prikkie. Wij zijn tevreden over het park. De huisjes zijn redelijk oldschool (bloemetjesbank en schemerlampen á la de '70-ties), maar wel schoon en goed onderhouden. Het park vond ik ook goed onderhouden, zwembad was prima en er was nog een soort overdekt animatiegebeuren, niks op aan te merken. Het restaurant was slecht trouwens, veel doorgekookt, slap eten. Dit zou ik dus overslaan een volgende keer.
wij zijn vorig jaar geweest.. was niet heel veel.. wel mooie chalets maar er was niet zo heel veel te doen (wij waren wel in het voorseizoen, april) en het zwembad was heel erg koud..
In het zwembad bij weerterbergen trouwens wel uitkijken.. het kan enorm glad zijn in het bad zelf (waar het afloopt) verder vond ik dat een mooi park.
@Lunsbergen; Het belangrijkste vind ik dat de chalets netjes een schoon zijn. Onze zoon heeft nog niet veel nodig om zich te vermaken: speeltuintje, zandbak en hij is helemaal happy. Koud water in het zwembad is voor hem wel vervelend. Laten we hopen dat dat in het zomerseizoen meevalt. We wachten het maar af.
Chalets waren schoon en ruim genoeg! ik weet alleen niet of dat eraan ligt dat de bewoners die voor ons zaten hadden betaald voor schoonmaak.. je mag ook kiezen namelijk om het zelf te doen en ik weet niet of dat dan wel goed gebeurd (en evt. extra schoongemaakt door personeel) In de omgeving heb je trouwens ook een soort kabouterparkje met een speeltuin, viel in de smaak bij mijn nichtje.. (onze dochter was nog te klein) maar weet niet meer hoe het heette.. als het goed is staat het op het blad wat in je chalet ligt.. Onze dochter (toen 5 mndn) had trouwens helemaal geen last van het water in het zwembad, nichtje en neefje werden helemaal blauw.. dus verschilt denk ik ook per kindje? hopelijk is het iig van de zomer iets warmer
Ook geweest en zo ongeveer de zelfde ervaring: zwembad is ijskoud en het kinderbadje stelt helemaal niets voor. Ik vond de stacaravan wel mooi en erg ruim. Maar geen kamerdeuren, maar i.p.v schuifdeuren. Speeltuintje weet ik niet, was in november geen weer voor. Kan me niet herinneren dat ik er een gezien heb. Ook op de schaapskooi geweest, maar die stacaravan vond ik veel kleiner en veel minder mooi. In de slaapkamer kun je er eigenlijk geen campingbedje bij zetten. Zwembad en binnenspeeltuin waren wel ok. Geen mooi zwembad, maar wel prima te doen en lekker warm. Binnenspeeltuin, mag geen binnenspeeltuin heten, maar dochter vermaakte zich er wel.
Wij zaten vorig jaar in een Roompot Zeebad/Scheldeveste in een huisje in Breskens en dat beviel prima, alleen het water van het binnenbad was nogal fris.