Wij gaan as maandag een midweek naar de kempervennen cp bij eindhoven, en vraag me af of iemand nog tips heeft voor in de buurt. Bijv voor winkelen, of wat leuk is voor een bijna 2 jarige. Bedankt alvast
Kempervennen! Superleuk! Wij zijn half jaar geleden geweest met de kids en lagen bijna alle dagen in zwembad, vonden ze fantastisch! Er is een heel leuk kinder doe bad. Wij zijn ook een dagje naar safaripark beekse bergen geweest, ook leuk! Moet wel lekker weer zijn dan. Ik zoek even een link voor je met een lijstje van de omgeving
Hier de link: [Centraal] Wat is er in de omgeving van Center Parcs te doen? Is van het cp forum. Ik weet alleen niet of je eerst ingelogd moet zijn om het te kunnen lezen. Je kunt hier ook veel foto's van cp parken en cottages vinden.
Met een kleintje hoef je niet van het park af denk ik . Ik vond het park voor een midweek te leuk om er veel weg te gaan eigenlijk... speeltuin zwembad centrale ruimte winkeltjes te plaatse kinderboerderijtje eventueel fietsen huren en lekker fietsen op het park
Als je iemand met een knalroze jas en een limegroene duowagen ziet ben ik het hahahaha Wij gaan morgen ook hahaha Wij gaan een dagje naar de Efteling, winkelen in Lommel en voor de rest een blijven we lekker op het park!!!
Je krijg daar ook vrijkaartjes voor het park Eperheide. Is maar een klein stukje rijden Daar hebben ze een super leuke overdekte speeltuin
wij zijn het park niet afgeweest,doen we bijna nooit, er is altijd genoeg te doen veel plezier meiden!