@Cin85 @bosi333 contact gehad met Samsung en T-Mobile. Ik mag mijn horloge omruilen voor een andere Dit klopt idd niet, wsch is de accu niet goed.
Ik heb ook al best wat jaren de 4. En kan er 2 dagen mee doen, dan is hij ver leeg. Ik laad hem zeker niet elke dag op.
Ja zowel Samsung als T-Mobile zeiden meteen dat is echt niet goed, en als dat binnen een week na aanschaf is dan sturen we het niet op voor reparatie maar ruilen we gewoon om.
Update: het was nog een heel gedoe T-Mobile klantenservice zei ga terug naar de winkel en dan ruilen ze 'm om. In de winkel zeiden ze zo doen we dat niet. Samsung kon 'm ook niet omruilen want had 'm via T-Mobile met abbonement. Naar meerdere winkels geweest. Meerdere keren klantenservice gesproken. Uiteindelijk was de snelste optie om mijn aankoop te annuleren, het horloge terug te sturen en als dat verwerkt was kon ik een nieuwe halen. Maar mss was het voorbestemd want ik wilde eigenlijk een rose gouden die ze niet hadden en nu wel
@bosi333 ben ik weer hoor Ik merk regelmatig dat meldingen niet op mijn horloge komen. Of wel melding maar maakt geen geluid. Heb alle instellingen etc al meerdere malen gecheckt. Jij enig idee?
Van 1 app komen dan alle meldigen door? Of soms? Ik heb dat nog niet gehad. Maar misschien ligt het aan de app?
Tot nu toe gemerkt bij whatsapp en kalender. Ik heb mijn horloge nu bijv op geluid en trillen staan. Er staat wel een stipje aan de zijkant dat ik een melding heb maar geen geluid of trillen.
Heb je bij whatapp iedereen f elke grep Kan het zijn dat je ook op je telefoon bij niet iedereen een melding aan hebt? Ik heb tot nu toe geen probleem dat de meldingen niet komen. Maar ik heb bij bepaalde groepen de meldingen uit staan en dan komen ze ook niet op mijn horloge.
Ik ben hier ook benieuwd naar want heb dit probleem ook en dacht dat het normaal was. Zou je willen laten weten wat ze zeiden?
Ik heb dit ook gehad en heb todn de horloge helemaal opnieuw ingesteld etc en nooit meer problemen gehad. Ik krijg alleen geen neigingen op de watch als het scherm van mijn telefoon geunlocked is omdat ik bijv spelletje speel of op insta etc scroll
Vandaag heeft ie het heel de dag goed gedaan. Mocht het nog eens gebeuren dan zal ik dat eens proberen, dankje!