Hallo ladies Ik ben 17.2 weken en heb al bijna 2 weken het idee dat ik mijn knulletje voel. Nu was ik gister voorzichtig een beetje in mijn buik aan het voelen met mijn vingers en ik voelde iets hards. Ik ben het gaan volgen en het was een beetje langwerpig. Ik heb het een beetje geaaid. Even later zat het wat hoger, daarna weer weg. Ik weet bijna zeker dat dit de baby is. Ik kreeg namelijk ook een schopje tegen mijn hand. Zo gaaf! !! Ik voel de kleine nu ook verplaatsen enzo. Hebben jullie dit ook gehad? Ik kan de hele dag wel voelen maar vraag me af of het niet schadelijk is... Liefs!
Op die termijn voelde ik alleen nog lichte schopjes dus je hebt geluk Het is niet schadelijk hoor, tenminste ik zou niet weten waarom, lekker van genieten juist. De baby zit in zoveel vruchtwater dus kan wel wat hebben
Oeeeh ik ben een beetje jaloers nu haha! Ik ben nu 15+2 en kan stiekem niet wachten tot ik kleine frummel ga voelen! Al bedacht ik me van de week dat ik waarschijnlijk over een paar weken/maanden zo nu en dan terug verlang naar de rust in m'n buik hihi! Maar als jij het al bijna 2 weken vermoed te voelen dan was dat ook rond 15 weken? Wat ontzettend gaaf hoor! Idd, lekker van genieten! En voelen zal geen kwaad kunnen denk ik... Als je niet echt hard drukt ofzo... Ik denk dat die aanraking juist heel goed is, zo vroeg al..
2 weken geleden voelde ik echt een soort duwtje, prikje, schopje van binnenuit. Daarna een week niks maar al snel voelde ik het toch weer een paar x per dag. Ik ga het nu herkennen. Eerst dacht ik van hmm misschien moet ik gewoon even ontluchten ofzo 😆 maar het is meer dat ik bang ben dat ik precies op zijn oogje druk ofzo. Dat tie zoiets heeft van maaaama laat me is met rust 😃 Ik voel hem trouwens vooral schopjes geven als ik aan het werk ben en gewoon achter mijn computer zit. Maar het zijn hele kleine bewegingen. Heb trouwens een achterliggende placenta. Hoop dat jullie ook snel iets gaan voelen!