Ervaringen schommel(wip)stoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kimtijn, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Wij zijn op zoek naar een leuke maar vooral goede schommelstoel.
    Mijn dochter was een ontzettend lastige slaapster en toendertijd vond ik die schommelstoeltjes zo ontzettend duur maar aangezien we nu toch bijna niets meer bij hoeven te halen wil ik nu wel een schommelstoeltje aanschaffen.
    Ik weet alleen niet zo goed welke ik moet kiezen, er is zoveel keus en prijsverschil. Iemand ervaringen met bepaalde types merken?
    Ik kom regelmatig het merk Graco tegen is dat ook het beste merk, aangezien ze qua prijs vaak erbovenuit steken.
    Ik hoor graag jullie ervaringen en tips.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wij hebben een graco sweetpeace gehad en die is echt zoooooo goed!! het kost wel wat, maar dan heb je ook wat!! echt zoveel mooie muziekjes en verschillende schommelstanden, ons zoontje was echt een typische huilbaby, maar alleen van de sweetpeace werd hij rustig, dus echt veeel plezier aan gehad

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ook passen ze vrij lang in de sweetpeace qua aantal KG.. geloof tot 7 of 9 kilo.. ook niet geheel onbelangrijk..

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.418
    113
    Ik heb een schommelstoel van Fisher price en die vond ik ook super met licht en geluid, deze is ook tot 9 kilo te gebruiken. Mijn zoontje zit er heel soms nog wel eens in, kan nu merken dat hij eigenlijk te zwaar is en kan dus of schommelen of licht/geluid want anders trekken de batterijen het niet meer :D

5. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Nog meer tips??

6. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik zit te denken aan een Fisher Price Bentwood (zie:
    Fisher-Price `Bentwood Studio Rocker`), omdat die niet zo duur is en wel een combi van schommel- en wipstoel. Kan tot 18 kg. Maar ja, ik heb nog totaal geen ervaringen met schommel(wip)stoelen, dus kan je lastig zeggen of het wat is.. ;)

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    heb de ficher price forrest uitvoering gebruikt toen ze klein was.
    Geluid, draaiend mobiel en de stand van de stoel kon je draaien dus van voor naar achter schommelen of van links naar rechts.
    Nadeel was dat hij alleen op batterijen werkt maar met goede gaat hij heel lang mee.

8. Maj

Maj Lid

7 aug 2007
    48
    1
    0
  9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook de Graco Sweetpeace, wat een superding.
    Onze dochter huilde in het begin heel veel en werd idd meteen stil in de stoel. Viel daar altijd meteen in slaap!
    Nu zit ze er regelmatig wakker in. Ook wel eens voor de televisie en dat vind ze geweldig; Babytv kijken en lekker schommelen.
    Een heeeeel groot voordeel is dat ie op stroom werkt! Vrienden van ons hebben er een op batterijen van Fisher Price en is om de haverklap leeg.
    Wat ook fijn is aan de Sweetpeace is dat je het stoeltje eraf kunt halen en dan een wipstoel hebt.
    Hij is prijzig maar je hebt wat hoor, zeker voor onrustige kindjes is het een geweldig ding. Idd veel muziekjes en geluiden, en wat helemaal super is, er zitten baarmoedergeluiden op. Mijn dochter reageerde daar heel erg goed op! Was meteen stil.

Deel Deze Pagina