De titel zegt het eigenlijk al: Wie o wie heeft ervaring met Sealife in Scheveningen? Alvast bedankt, Groeten Verrassingsei
Wij zijn er 2 jaar geleden geweest. Het is een leuk aquarium, maar niet echt bijzonder. Vond de prijs/kwaliteit niet helemaal kloppen (lees beetje duur). Maar het is leuk voor een ochtend of middag.
oke thanks meiden....het is de bedoeling om er even een paar uurtjes heen te gaan, dus niet de hele dag. en heb een kortingskaart voor 2e persoon gratis. verder nog mensen met ervaringen?
echt zonde van je geld en tijd... Duur en het is een donker hol waar je met drie kwartier weer uit bent.
Je kunt je daar echt geen uren vermaken.. Wij vonden het ook helemaal niks. Echt zonde van je geld, zelfs als de 2e persoon gratis is..
Hier ook geweest. Vonden het ook niet echt geweldig. idd best prijzig voor wat je krijgt en je bent er snel doorheen.
Eigenlijk is alles wat ik wilde zeggen al gezegd: duur, klein... je een paar uurtjes daar vermaken gaat niet, met een half uur/drie kwartier heb je het daar al wel gehad.
Dat wil ik zo ie zo wel een keertje komen doen, gezellie Alleen niet die dag, is een verrassingsdag voor mn moeder Anders spreken we een andere keer ff af
De bedoeling is om eind mei met mijn moeder naar Scheveningen te gaan als verrassing. Ze wordt in Juni 50 en we willen iets speciaals gaan doen. Mijn moeder is gek op de zee en alles wat daar in hoort dus daarom het plan om dus eerst naar Sealife te gaan (met de 2e gratis bon) en daarna een high tea te gaan doen in de pier (van der valk) en dan daarna nog ff shoppen/terrasje pakken. Hebben jullie dan eventueel een andere suggestie wat we kunnen doen in scheveningen?