Ik heb een korte cyclus gemiddeld 24 dagen. Dacht dat ik op tijd was met testen. Aangezien in verleden in mmm gezien heb dat op dag 12 eisprong was. Maar ik heb het idee dat die van vandaag al lichter is dan die van gister. Iemand ervaring met deze testen van action?
De onderste test is idd lichter, maar hoeft volgens mij nog niet te betekenen dat je je piek hebt gemist. Ik zou nog een paar dagen doortesten.
Dat zou betekenen dat mijn cyclus ook week langer duurd. Dat is in 18 jaar nog nooit gebeurd. Dat zou ik heel vreemd vinden. Test nog 2 a 3 dagen daarna gewoon maar 2 weken wachten. Word er alleen maar onzeker van.
Kan ook zijn hij in loop van dag donkerder is geweest als je maar een keer per dag test kan je jou piek zo missen
Dat zou ook zo kunnen zijn doordat ik maar 1x per dag test gemist heb. Maar dan gok ik dat het de 13e of 14e is geweest.
Hey doncky ik heb hetzelfde gehad, bij mij liep ie op vrijdag en zaterdag, zondag niet getest en sinds maandag echt bijna niks meer te zien op de test...
Hoellaat doe je die testen? En drink je daarvoor veel?.. want tijdstip en hoeveelheid of je drinkt telt ook mee! ( mijn ervaring is dat ook).. Ik test nu voor de 3d maand met ovulatie testen.. elke dag tussen 1200 en 1300 uur, drink dan nooit teveel meestal bij ontbijt wat en later op de ochtend 1 of 2 drankjes.. Dan zijn ze bij de meeste het duidelijkst
Doe ze rond 12:00 en drink niet veel van te voren. Heb ook nog een keer later getest op zelfde dag maar was ook heel licht.
Aah nee dan ligt dat zeker niet daaraan, ik zou nog even door testen, het kan heel goed dat het nog komt, ik had ook van die testen er tussen dat ik dacht van jahoor is het nu toch al geweest??. En dag of 2 later kreeg ik de knal test.. Succes meiss!
Dank je. Denk dat hij toch al geweest is. Vandaag weer lichter volgens mij is morgen het streepje helemaal weg.
En in een keer is er weer streepje. Als ik cyclus als altijd heb zou ik over 8 dagen op einde cyclus zitten. Snap er niks meer van.
Ik test al 4 weken met deze testen. Soms donkerder, soms niet te zien. LH kan altijd wat wisselen, dus denk dat er niets anders op zit als doortesten. Mocht je wel ongesteld worden dan kan je terugrekenen naar wat voor jou de piek moet zijn geweest.