Hallo dames. De titel zegt het al. Zijn er hier dames met een ervaring in het Zuyderland Sittard/Orbis op gebied van de 20 weken echo? Of zijn er mensen die na vergelijking of ervaring juist voor een ander Echo centrum gekozen hebben omgeving Westelijke mijnstreek/Parkstad en waarom? Alvast bedankt voor de reacties. Liefs Chelleke84
Hoi! Ik heb destijds bij mijn eerste de 20 weken echo in Sittard gehad en daar was niks mis mee, gewoon kundig personeel die heel lief en behulpzaam waren. Bij de 2e ben ik naar echocentrum het lichtpunt in Nuth geweest en deze mensen doen dit de hele dag door in een 'huiselijke' omgeving. Ze zijn daar erg aardig (tot aan het overdrevene toe) en ook gewoon goed in wat ze doen. Dus de een is wat zakelijker en de andere voor de gezellig zeg maar is maar net wat je wilt!
Butterblue dank je voor je reactie... Heb idd al eea over t lichtpunt gehoord we gaan daar ook de geslachtsbepaling doen. Onze eerste hadden we de SEO bij diagnostiek voor u. Maar ik neig naar het ziekenhuis omdat mijn man niet zo van dat sentimentele en gevoelige is hahaha... Maar wil gewoon graag meer ervaringen horen alvorens ik een keuze maak. Nogmaals bedankt!!!!
Mijn man ook niet, die houdt ook niet van dat overdreven gedoe en wil gewoon weten of alles goed is met de kleine. Maar diagnostiek voor u hebben we ook gehad en die waren ook wel oke, de mevrouw daar was ook niet te overdreven. Dus wat dat betreft zit je bij zuyderland ook prima. Heel veel succes (en plezier natuurlijk
Dankjewel Butterblue... ik vind zuyderland ook prima. Schijnt dat er een gynaecoloog bij is?? Staat althans in de folder. Benieuwd of er nog meerdere reacties komen. Pfff waarom vind ik keuzes maken zo moeilijk...