Goede duowagen met baby boven

Discussion in 'De babyuitzet' started by cizmo, Jul 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Dag ladies,

Ik ben op zoek naar een goede duowagen voor onze aanstaande baby en onze dreumes van dan 21 maanden. De dreumes loopt voorlopig nog niet los dus moeten we een duowagen.

Ik hou niet van duowagens waarbij de baby ondergeschoven is. Ik wil de baby dus net zo dichtbij als in een enkele wagen.

Ik ben bekend met de bugaboo donkey (prachtig, maar duur) en de easywalker duo (altijd alleen breed te gebruiken).

Heeft iemand nog een idee?
    Als je juist een wagen afraadt hoor ik dat ook graag!

2. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

Jul 20, 2012
    1,206
    0
    0
    Wij zijn voor de donkey gegaan (2e hands). Maar die zijn inderdaad erg prijzig. Ik hoor ook goede verhalen over de duo wagen van firstwheels.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik had ook al een topic geopend over de phil en Teds duo.
    Voorkeur gaat uit naar de donkey maar duuuuuur!!!

4. Dyson

Dyson Fanatiek lid

Mar 8, 2013
    1,404
    551
    113
    Ik ben zelf erg gecharmeerd van de Topmark Toppi 2, heb er pas een rondje mee door de prenatal gescheurd en ik vond hem verrassend wendbaar. Ik wil ook nog een proefritje maken met een ABC Zoom. Een brede wagen past bij mij niet in de gang.
    Ik vind persoonlijk de zitjes van de Donkey zo smal, als ik zie dat onze stevige tante daar dan nog een hele tijd in zou moeten zitten dan vind ik dat toch wel zielig.

5. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    De abc zoom heb ik even bekeken, maar daarin mag je kindje maar 15 kilo wegen (ook in de easywalker trouwens). Mijn zoontje was met 14 maanden al 12,5 kilo! ☺️

De donkey mag dus wel tot 17 kilo... Maar die zitjes lijken weer erg smal. Het is wat!

6. qwertyui

qwertyui Lid

Feb 10, 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Valt wel mee hoor, anders een keer uitproberen in de winkel

7. qwertyui

qwertyui Lid

Feb 10, 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Abc Zoom is dat wat? Kindjes achter elkaar en baby voor.

Mountain duet, naast elkaar en kan je ook als enkele wagen met boodschappenmand aan de zijkant gebruiken.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik vind de abc zo lang!
    Lijkt wel of je met een winkelwagen aan de haal bent..haha

9. pearls

pearls Bekend lid

Nov 29, 2012
    656
    0
    16
    Ik ben ook aan het kijken naar een duowagen en kom toch steeds op de Bugaboo uit, maar wat is die duur zeg!!! PFFF...dat houd me toch steeds weer tegen hoor. Maar vind t zo handig dat je een mooi reiswiegje voor de baby hebt en buggyzit voor de dreumes ernaast en dan later ook de wagen als mono kunt gebruiken!

10. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Ik vind de donkey ook prachtig! Zou die nog ergens voor minder dan 1409 euro te krijgen zijn in de duo?

Ik zou m zo kopen voor 1250 euro. Dan schrijft hij weinig af als ik m weg doe.

De opstelling van de abc zoom design en de toppi 2 vind ik ook leuk. Vind het toch een nadeel dat ze veel afschrijven als je ze weer verkoopt. Zo ook de easywalker. En dat ze tot 15 kilo mogen, wat mijn zoontje al bijna is.

11. qwertyui

qwertyui Lid

Feb 10, 2014
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    De donkey is erg waardevast dus je verliest er niet veel op ten opzichte van een andere wagen. Vooral als je alle accessoires tijdens de mama mazzeldagen bij de Prenatal of Babydump (die onder de prijs gaat zitten) koopt.

Maar hadden jullie de Mountain duet buggy gezien, die heeft een soortgelijke wagen waar ze ook naast elkaar zitten in wiegje en zitje. Deze wagen is zelfs nog smaller dan de Donkey.

12. Amberxx

Amberxx VIP lid

Nov 6, 2013
    5,020
    5,232
    113
    Ik zou naast de duowagen ook kijken naar andere opties zoals een goede draagzak voor de baby en plankje en zitje voor de peuter. Een duowagen is log en zwaar. Ook nemen ze veel plaats in en is het inklappen in de auto veel werk.

13. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Die mountain duet is inderdaad ook mooi! Bedankt voor de tip! Voldoet aan alle eisen

14. pearls

pearls Bekend lid

Nov 29, 2012
    656
    0
    16
    Ik vind de Mountain duet ook een goede optie, maar als je er nog twee reiswiegen bij wilt dan valt t tegen in prijs..kom je nog op bijna 1000 euro. En dan vraag ik me af of ik niet beter de Bugaboo Donkey kan kopen, omdat die misschien meer waarde vast is??
    Zo lastig om een wagen te vinden waar je twee reiswiegen op kan zetten!

15. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Verwacht je een tweeling pearls?

Ik zag 1 duet op marktplaats. Daar vroegen ze 500 voor en is gereserveerd. Was inclusief 1 reiswieg. Dan is de nieuwprijs ruim 800 euro. Schrijf je in een jaar dus ruim 300 euro af.

De donkey duo raak je na een jaar ook kwijt voor 1100, dus ook een afschrijving van 300.

Het maakt dus niets uit welke je koopt, als je die 600 euro meer tijdelijk kan missen als je de donkey koopt.

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben de donkey, is inderdaad wel een uitgave.

Toen ik aupair was had ik de Phill en Teds (rotwagen) en de iCandy duo, die vond ik ook erg fijn!! (Staan ook op mp trouwens)

17. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik had een mutsy urban rider. Daar is een speciale inzet voor om 2 kindjes te vervoeren.
    Het babynestje is niet al te groot, maar ik vond het ideaal.

Attached Files:

18. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Het babynestje kan er uit en dan heb je 2 stoeltjes.

Attached Files:

19. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Wij gaan ook de donkey kopen en ik kan je vertellen dat je m voor veeeeeel minder dan die €1409 nieuw kan kopen!

20. pearls

pearls Bekend lid

Nov 29, 2012
    656
    0
    16
    En waar of hoe dan??

Share This Page