Hallo allemaal, Mijn dochter heeft sinds vandaag wat vlekjes in haar gezicht en een plek op haar pols. Nu dacht ik zelf aan waterpokken, maar die plek op haar pols zit er gek uit. Nu zie ik morgen wel of het zich uitgebreid heeft maar was even nieuwsgierig naar jullie idee hierover. Groetjes
Het doet mij denken aan de hand-voet-mond ziekte. Hoe ziet het er op haar gezicht uit? Waterpokken zagen er bij mijn dochter heel anders uit. Mijn vriend heeft een tijdje terug de hand-voet-mond ziekte gehad en mijn dochter heeft toen maar een paar kleine plekjes gekregen. Gelukkig, want dat is vreselijk besmettelijk.
Hmm, ik durf het eigenlijk niet zo goed te zeggen. De laatste keer dat iemand hier iets liet zien dat ik erg op waterpokken vond lijken, bleek het iets heel anders te zijn. Ik heb duidelijk niet al teveel verstand van blaasjes/bultjes ziektes (ondankds dat mn dochters er meedere hebben gehad ). Dit gezegd hebbende, vind ik het er niet echt uizien als waterpokken. Daarvoor lijkt het plekje me te groot en de blaas me niet uitgeproken genoeg. Ik hoop dat wat het ook is, het snel weer over is! Beterschap!
Bedankt voor jullie reacties. Vanmorgen toch even bij de huisarts naar binnen gelopen en ook die wist het niet omdat alle plekken heel groot zijn en allemaal grote blaasjes zijn. Dus afwachten!