Ervaringen slikfoto's?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door horselover, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    ......beetje mosterd na de maaltijd (want je bent al geweest), maar
    Dean hoefde ook niet aan de slangetjes met de slikfoto en dronk de contrastvloeistof ook helemaal op vanuit zn eigen beker!

Fijn dat je al zo snel duidelijkheid krijgt wat er aan de hand is.

Mirre

2. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi,

wat fijn dat Marin de fles zo opdronk, gelukkig geen sonde nodig!
    Bij mijn oudste was er een vernauwing bij de maaguitgang, maar zo vernauwd dat er helemaal geen voeding meer lang kon. Hij is geopereerd toen hij 3,5 week oud was. Verder heeft hij wel daarna nog erg veel last van reflux gehad, door de enorme hoeveelheid zuur stopte hij steeds met ademhalen en werd dan helemaal blauw. Hij heeft tot 1 jaar aan een monitor gelegen (vaak in het ziekenhuis en later met monitor thuis). Nu gaat het prima, heeft nergens meer last van.
    De jongste heeft inmiddels geen dikke darm meer, is met veel operaties verwijderd en het restant darm wat hij heeft is aangetast door verklevingen dus ook veel vernauwingen. Op dit moment gaat het best goed met hem en zijn de vernauwingen niet zodanig dat geopereerd hoeft te worden gelukkig. we zijn gisteren voor het eerst gestopt met zijn reflux medicijnen, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Ach, lukt het nog niet, dan beginnen we gewoon weer.

Heel veel succes met de uitslag van Marins onderzoek. Weet je al wanneer je wat hoort?

Groetjes, josie

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @mirre: als nog bedankt voor je reactie! Gelukkig dat jou w kindje het ook zo zonder problemen opdronk!

@josie: jeetje wat een ellende zeg! Zou je zeggen dat het bij je oudste nog niet was opgelost daarmee!!!!

De KA belt mij zoals het nu staat volgende week dinsdag of woensdag! Hoop toch stiekum dat hij eerder belt!

Deel Deze Pagina